معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان:
امسال 211 پایگاه جشن نیکوکاری در سطح استان برای جمع آوری کمک‌های مردمی و خیران داير خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۲۰۸۲۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان ضمن ارائه گزارشي از شيوه اجراي جشن نيكوكاري در استان زنجان از تغيير شيوه برگزاري اين جشن در استان خبر داد و گفت: جشن نيكوكاري با هدف تامين منابع مالی مورد نیاز خدمت رسانی به جامعه هدف کمیته امداد به صورت سالانه برگزار مي‌شود

رضا حسنلو افزود: اين جشن امسال با شعار «بهار همدلی ، شکوه مهربانی ، جشن نیکوکاری » همگام با سراسر کشور در استان نیز برگزار خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه جشن نیکوکاری امسال متفاوت تر از سال گذشته برگزار خواهد شد و از ابتدای بهمن ماه آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت، افزود: اين جشن به صورت نمادین در روزهای 18 اسفند (در سطح مدارس) و 19 اسفند (در سطح پایگاه‌های امداد و مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های بسیج) و 20 اسفند ماه در سطح میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار مي‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بيان اينكه رویکرد كميته امداد در برگزاری جشن نیکوکاری امسال براساس نیاز محوری و خانواده‌های پشت نوبت دریافت خدمت به ويژه جهیزیه، درمان و مسکن پیگیری مي‌شود، افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و شناسایی ظرفیت‌های موجود و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها با یک حرکت همگانی در دستور کار است.

وي گفت: امیدواریم با همراهی خیران این ظرفیت‌ها تبدیل به فرصت‌هاي خدمت‌رسانی مناسب به جامعه هدف امداد و نیازمندان در آستانه آغاز سال جدید شود.

حسنلو با اشاره به اينكه بیشترین هدف‌گذاری بهره‌گیری از کمک‌های نقدی خیران براي ارائه خدمات هدفمند به خانواد‌های تحت پوشش صورت گرفته است، افزود: در تلاش هستيم كه از این طریق مشکلات موجود در بين خانواده‌ها مرتفع شده و آغاز سال خوبی برای نیاز مندان رقم بزنیم.

وي در ادامه گزارشي از وضعيت اجراي اين جشن در استان خبر داد و تصريح كرد: سال گذشته مردم خیر زنجان مبلغ 18 میلیارد و 213 میلیون ریال به مددجويان كمك كردند و امسال نيز در مرحله نخست جشن 8 میلیارد و 800 میلیون ریال به نيازمندان كمك شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان همچنين به تمهيدات انديشيده شده براي برگزاري جشن نيكوكاري در مرحله دوم اشاره كرد و گفت: امسال 211 پایگاه جشن نیکوکاری در سطح استان برای جمع آوری کمک‌های مردمی و خیران داير خواهد شد.

ارسال نظرات