خبرهای داغ:
به مناسبت دهه فجر، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، کلنگ ساخت پایگاه امداد و نجات بین شهری زنجیر بلاغی جمعیت هلال احمر اهر به زمین زده شد.
کد خبر: ۸۸۲۰۸۱۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، حجت الاسلام حاجی زاده؛ امام جمعه اهردر این آیین با تجلیل از عملیات های گسترده نجاتگران جمعیت هلال احمر در حوادث جاده ای و برف و کولاکگفت: امیدواریم ساخت این پایگاه نقش مهمی در امدادرسانی به حواد ث محور حادثه خیز اهر به تبریز داشته باشد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر‏ اهر نیز در ادامه گفت: پایگاه امداد جاده ای زنجیر بلاغی هلال احمر اهر در محور اهر به تبریز در نزدیکی پلیس راه اهر واقع شده و نجاتگران آن در کانکس مستقر هستند.

فیض اله محمدیان افزود: اخیرا خیر و داوطلب جمعیت هلال احمر شادروان حسین زاده در زمان قید حیات زمینی به مساحت 1000مترمربع برای احداث پایگاه به هلال احمر اهدا کرد.

محمدیان ادامه داد: خیر بزرگوار دیگری نیز به نام مهندس عادل پیری هزینه ساخت پایگاه راکه رقمی بالغ بر سه میلیارد و پانصد میلیون ریال را تقبل کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر اهر خاطر نشان کرد: با ساخت این پایگاه، تعداد پایگاه های ثابت جمعیت هلال احمر اهر با احتساب پایگاه امداد جاده ای مجید آباد هوراند به چهار پایگاه خواهد رسید .

داوطلبان اهر جز داوطلبان فعال و برتر کشوری هستند که در برنامه های مختلف اعم ازساخت مدرسه شهید واحدی روستای هلان و طرح همای رحمت و فرشتگان رحمت بسیار خوب عمل کرده اند.

ارسال نظرات