در یادواره شهدای ورزشکار اراک مصرح شد؛
رئیس کمیته ورزش راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهدا به صیانت از انقلاب و ارزش های الهی و عاشورایی وفادار بودند و مهم ترین رسالت امروز ما هم تداوم راه شهیدان است.
کد خبر: ۸۸۲۰۸۰۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سردار احمد سلیم آبادی پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای ورزشکار کلانشهر اراک که در سالن ستارگان این شهرستان برگزار شد با اشاره به مقام والای شهدا گفت: شهیدان برای دفاع از جامعه اسلامی، قرآن و عملی کردن مقام معظم رهبری راهی نبرد با دشمنان شدند و با فدا کردن جان خود آرامش را برای جامعه به ارمغان آوردند.

وی افزود: از همه مسئولین و مردم خواستارم با برگزاری یادواره ها و بزرگداشت ها برای نسل جدید، رشادت ها و دلیری های شهیدان را به تصویر بکشند چراکه جوانان باید بدانند که این آرامش به راحتی به دست نیامده است و باید پاسدار خون شهدا باشیم.

رئیس کمیته راهبردی ورزش مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: همه ورزشکاران باید از اخلاق پسندیده ای برخوردار باشند و آن را نیز بین دوستان خود و شاگردان خود ترویج دهند.

سردار سلیمی ادامه داد: شهدا با ایمان و توکل به خدا و عزمی راسخ در مسیر اسلام واقعی و حقیقی قدم برداشته و در نهایت به سوی معبود خویش رهسپار شدند. 

وی بااشاره به اینکه شهدا به عهد و پیمان خود وفادار بودند، گفت: شهدا به صیانت از انقلاب و ارزش های الهی و عاشورایی وفادار بودند و در عملیات ها برای رفتن به خط مقدم جبهه از یکدیگر سبقت می گرفتند و با دلاوری از سخت ترین معابر عبور کرده و سنگرهای دشمن را فتح می‌کردند.

ملت ایران در مقابل هر توطئه‌ای می‌ایستد

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی در ادامه گفت: اخلاق و مبانی فکری شهدا نه تنها از بین رفتنی نیست بلکه این مبانی در کشورهای دیگر نیز در حال انتشار بوده و امروزه این ارزش‌ها نیز در جامعه ما جوشش دارد.

محسن غفاری سرپرست اداره ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این یادواره گفت: شهدا با آگاهی و دانایی پا در میدان نبرد گذاشتند آنها وقتی در جبهه ها حضور پیدا می کردند میدانستندکه دیگر راه برگشتی برای آنها نیست ولی این افکار آنها را از جنگ با دشمنان و حضور در میدان نبرد مایوس نمی کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان دفاع مقدس ادامه دهنده راه شهدا کربلا هستند آنان با جانفشانی و دلیری تا آخرین قطره خون ایستادند و یک وجب از خاک این کشور همیشه سرافراز را به دشمنان ندادند.

غفاری با اشاره به اینکه ما همیشه آماده دفاع از ایران هستیم، گفت: دشمنان می خواهند را از طریق محاصره اقتصادی و تحریم با ما مبارزه کنند ولی کور خوانده اند ملت ایران مانند کوه در برابر آنها ایستاده است و خواهد ایستاد.

وی ادامه داد: وقتی در محضر این شهدا قرار می گیریم به یاد جبهه ها می افتیم و آرزوی شهادت در دل ما موج می زند، خداوند و پیامبران از مقام شهدا تمجید کرده اند و هر کس که آرزوی شهادت کند خداوند پاداش شهادت را به او می دهد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان استان مرکزی در پایان گفت: شهادت در راه خدا سعادتی بی‌مثال است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات