خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز :
جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در جمع دانش آموزان هنرستان مگ الکتریک شهر الوند گفت: انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات بنیادی در ایران و جهان اسلام و منطقه است .
کد خبر: ۸۸۲۰۷۹۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ حسینعلی شیخ، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در نشست بصیرتی که به مناسبت ایامه الله دهه فجر در دبیرستان مگ الکتریک البرز برگزار شده بود، اظهار کرد: عوامل مختلفی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشت؛ از جمله این عوامل مردم بودند که برای تحقق حکومت اسلامی نقش داشتند.

وی ادامه داد: عامل دیگر جدا نبودن دین از انقلاب بود، همه این عوامل جز با اراده الهی امکان پذیر نخواهد بود و مردم  در این میان خواستار حکومت مبتنی بر احکام قران کریم بودند و البته هنوز هم قدرت اللهی به جامعه حاکم است.

این مسئول از دیگر عوامل پیروزی انقلاب اینگونه یاد کرد:  ولایت مداری و رهبری یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است، نباید شک داشته باشیم!  برای آن که انقلابی به سرانجام برسد می بایستد رهبر و پیشوایی داشته باشیم که بتواند انقلاب را در سختی ها و مشکلات و بحران ها هدایت کند و این امام (ره) بود که با شخصیت پیامبر گونه و با تکیه بر قدرت اللهی پایه های حکومت شاهنشاهی را یکی بعد از دیگری ویران کرد .

شیخ در پایان با بیان اینکه اراده مردم دیگرعامل پیروزی ملت شریف ایران در انقلاب اسلامی  است گفت :  مردم با حضورشان در صحنه نقش مهمی را در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند، همه اقشار جامعه علما روحانیون و دانشگاهیان و معلمان و نویسندگان، نقش موثری در پیروزی رسیدن انقلاب داشتند و با حضور خود در تمام صحنه ها به استکبار ثابت کرده که هنوز راه امام ادامه دارد.

وی افزود: ما و شما دانش آموزان با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن  نشان خواهیم داد که هنوز حسین فهمیده ها هستند و نمی گذارند کسی گوشه چشمی به این مملکت اسلامی داشته باشند و هر کجا که نیاز باشد در صحنه حاضر هستند همچنان که در سنگر علم دانش هستیم و توانسته اید این کشور را از لحاظ علمی در رتبه های عالی در جهان قرار دهید.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها