فرمانده سپاه ناحیه سیروان در یادواره شهدای روستای لرینی سفلی گفت: دشمنی های کشورهای استکبار هیچگاه پایان ندارد.
کد خبر: ۸۸۲۰۷۷۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، یادواره شهدای روستای لرینی سفلی از توابع شهرستان سیروان با حضور جمعی از خانواده شهدا و مردم این روستا برگزار شد

احمد اورنگ، فرمانده سپاه ناحیه سیروان در این یادواره با تبریک دهه فجر گفت: برگزاری یادواره شهدا، یادآوری ارزش های انقلاب است.

فرمانده سپاه ناحیه سیروان اظهار کرد: ما شهدا بسیاری را تقدیم کرده ایم تا این انقلاب را بدست بیارویم و هنوز هم برای حفظ این انقلاب شهید تقدیم می کنیم.

وی افزود: برای اینکه ارزش انقلاب را بدانیم باید به ارزش آن چیزهای که از دست داده ایم تا این انقلاب را بدست آورده ایم فکر کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه سیروان با اشاره به پیروی انقلاب در سال 57 بیان کرد: انقلاب به پشتوانه مردم در سال 57 صورت گرفت و الان 38 سال از عمر پر برکت آن می گذرد و روز به روز شاهد پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.

اورنگ ادامه داد: پیشرفت‌های قابل‌ توجهی درعرصه‌های مختلف علمی و نظامی به‌د ست آورده‌ایم که قابل‌ تقدیر است و باید همواره قدردان این پیشرفت‌ها باشیم.

وی عنوان کرد: دشمنان انقلاب در این مدت همیشه در حال توطئه و فتنه برای ضربه زدن به نظام بودند ولی با تدابیر رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم نتوانسته اند به اهداف شوم خود دست یابند.

اورنگ، استکبارستیزی را یکی از شاخص های اصلی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در هرجای جهان صدای مظلومی شنیده می شود ایران اسلامی به کمک آنها می شتابد و در مقابل ظالم می ایستد.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی به جای رسیده ایم که حرف اول را در منطقه می زنیم.

فرمانده سپاه ناحیه سیروان با بیان اینکه دشمنی های کشورهای استکبار هیچگاه پایان ندارد، گفت: ملت شریف ایران همواره در مقابل تحریم و فشارهای خارجی ایستاده است و تبعیت از ولایت‌فقیه می‌تواند سرافرازی ملت ایران را در زمینه‌های مختلف به‌ دنبال داشته باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم ایران با تکیه ‌بر ایمان و با دست‌های خالی هشت سال به مقابله با کشورهای استکباری پرداختند، افزود: در حال حاضر حضور به ‌موقع مردم در صحنه ایران اسلامی را از توطئه‌های مختلف دشمنان در امان نگه ‌داشته است.

اورنگ با تأکید بر لزوم وحدت در جامعه گفت: انقلاب اسلامی با محوریت مردم و ولایت فقیه به دستاوردهای فراوانی دست‌یافته و همواره نصرت الهی در عرصه‌های مختلف یاری‌رسان مردم بوده است از همین رو باید قدردان این انقلاب و رهبری بوده و در راستای پیشبرد اهداف آن بکوشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار