تامین اعتبار طرح های نیمه تمام کهگیلویه،بهمئی و چرام و لنده

وزیر ورزش و جوانان از تامین اعتبار مورد نیاز طرح های نیمه تمام شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۰۷۴۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹
مسعود سلطانی فر در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه گفت:در بحث زیر ساخت ها تعداد قابل توجهی طرح از سال های گذشته در این شهرستانها آغاز شد که لازم هست با اختصاص منابعی هرچه سریعتر این طرح ها را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.
وی با بیان اینکه در این سفر به مردم چهار شهرستان کهگیلویه،بهمئی،لنده و چرام قول دادیم در تخصیص منابع وزارت ورزش این طرح ها را در اولویت قرار دهیم افزود: امید است با بهره برداری از این طرح ها هر چه سریعتر بتوانیم زمینه ظهور و بروز استعدادهای مختلف ورزشی این چهار شهرستان در بین جوانان را فراهم کنیم.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه وضعیت نامشخص تخصیص های پایان سال و رقم اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرحها گفت: تلاش می شود در اعتباراتی که به وزارت ورزش و جوانان اختصاص داده می شود طرح های کهگیلویه و بویراحمد در اولویت تخصیص این اعتبارات قرار گیرند.
آقای سلطانی فر از افزایش دو و دو دهم برابری صادرات نفت پس از قضیه برجام خبر داد و گفت: درآمد حاصل از افزایش صادرات نفت در بخش های مهم اقتصادی و تولیدی کشور از جمله بخش های کشاورزی و صنعتی هزینه می شود.
وی افزود:از محل درآمد افزایش صادرات نفت در سال آینده در برنامه ششم توسعه ماده ای به نام ماده 109برنامه ششم مصوب مجلس داریم که در صورت تایید شورای نگهبان علاوه بر منابع مالی موجود وزارت ورزش و جوانان،800 تا هزار میلیارد تومان به بخش منابع مالی ورزش و جوانان اضافه می شود که این افزایش اعتبار می تواند گره گشایی خیلی از مشکلات ورزشی در شهرستانها باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار