خبرهای داغ:
تولایی گفت: 8 طرح اقتصادی در شهرک صنعتی شاهرود با اعتباری بالغ بر 94 میلیارد ریال و اشتغالزایی 70 نفر در دهه فجر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۲۰۷۳۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت دهه مبارک فجر با اشاره به 8 پروژه اقتصادی در این دستگاه اجرایی در دهه فجر اظهار کرد: پنجره دو جداره سمیر،تولید انواع نان حجیم، تولید فیلتر هوای خودرو،تولید انواع نقل و نبات، ساخت تجهیزات بالابرنده و جابه جا کننده،تولید جعبه پلاستکی میوه،تولید لوله تک جداره آب از پلی اتیلن و اتصالات از پی وی سی در شهرک صنعتی شاهرود به بهره برداری رسیده است.

جواد تولایی افزود: آورده شخصی افراد برای ایجاد این صنایع بالغ بر 80 میلیارد ریال و تسهیلات واگذاری قریب به 10 میلیارد ریال می باشد و کل هزینه این طرح های اقتصادی بالغ بر 94 میلیارد ریال است که 70 نفر اشتغالزایی مستقیم دارند.

وی خاطر نشان کرد: این طرح ها در راستای کمک به صنایع کوچک و تولیدی تبدیلی و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام شده است و امیدواریم که بتوانیم در راستای کمک به اشتغال پایدار و ایجاد تولید ملی گام های موثری برداریم که در دولت تدبیر و امید در این راستا حرکت می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها