مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تابستان سال جاری 25 گروه جهادی در استان فعالیت داشتند که در این رابطه 81 روستا محرومیت زدایی در آنها صورت گرفت.
کد خبر: ۸۸۲۰۷۳۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
شهرام مهدوی مطلق در سومین همایش جوان انقلابی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و با موضوع تجلیل از اردوهای جهادی برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت 38 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: بعد از چهار دهه مقاومت، ایثار و از خود گذشتگی انقلاب اسلامی پیروز شد و الحمد الله با وحدت همگان ادامه خواهند داشت.

وی به سرکشی حضرت آیت الله ملک حسینی از خانواده جهادگر "عباس دبیقی" اشاره داشت و اظهار کرد: مرحوم عباس دبیقی نمونه یک جهادگر واقعی بود که باید همه ما از این دانشجوی انقلابی و جهادی الگو بگیریم.

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در تابستان گذشته 25 گروه جهادی برادر و خواهر با جمعیت یک هزار نفر در استان فعالیت داشتند، تصریح کرد: این افراد به مدت 10 تا 12 روز در 18 عرصه مختلف در 81 روستاهای محروم به نیابت از 81 شهید دانشجو فعالیت داشتند.

مهدوی مطلق با بیان اینکه روستاهایی که گروه های جهادی در آنها فعالیت می کنند از قبل طی مراحل مختلفی شناسایی می شوند، تصریح کرد:  در تابستان سال جاری 9 مسجد، 5 مدرسه، 24 کلاس درس بازسازی و بهسازی شد.

وی با اشاره به اینکه گروه های جهادی در روستاها تنها به مسائل عمرانی توجه ندارند، گفت: این گروه ها در حوزه های فرهنگی، احکام، قرائت قرآن،حجاب و مسائل بهداشتی نیز فعالیت می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 56 کلاس احکام در 81 روستا در تابستان سال جاری برگزار شد، تاکید کرد: در این رابطه 700 مرد و خانم در این کلاس ها حضور داشتند و با مسائل احکام آشنایی پیدا کردند.

وی مهارت آموزی برای 230 نفر، سبک زندگی اسلامی برای 700 نفر، مسائل خانواده برای 800 نفر، اموزش پزشکی 480 نفر و برگزاری کلاس های تقویتی برای 180 نفر را از دیگر برنامه های گروه های جهادی در تابستان سال جاری عنوان کرد.

ارسال نظرات