فرمانده سپاه محمود آباد:

ستاد پشتیبانی کمک های مردمی محمودآباد به جبهه مقاومت اسلامی آماده دریافت هدایاست

ستاد پشتیبانی و مردمی کمک به جبهه‌های مقاومت اسلامی در محمودآباد کماکان آماده دریافت کمک از شهروندان برای رزمندگان جبهه مقاومت و مردم این مناطق در پایگاه‌های بسیج و نواحی مختلف ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محمودآباد است.
کد خبر: ۸۸۲۰۷۲۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد خاطرنشان کرد: از سوی مردم محمودآباد 138 میلیون و 260 هزار ریال وجه نقد به همراه مقادیر قابل توجهی از سایر ملزومات رزمندگان جمع آوری شده است.

سیدتقی کیا اظهار کرد: در پی جمع‌آوری کمک‌های مردمی ملزومات رزمندگان جبهه مقاومت، مردم ولایتمدار محمودآباد هم به این امر اقدام کردند.

وی افزود: پس از اعلام این قضیه در نماز جمعه مردم این شهرستان کمک‌های خود را به پایگاه‌های بسیج محلات و ستاد پشتیبانی کمک‌های مردمی اهدا کردند.

کیا در خصوص علت جمع‌آوری این کمک‌ها و ارسال به جبهه‌های مقاومت تصریح کرد: همانطوری که همه ما می‌دانیم پس از محاصره مناطق مسکونی توسط تکفیری‌ها و استفاده از سپر انسانی در مناطق تحت اشغال مردم و رزمندگان با کمبود مواد غذایی و سایر مایحتاج روبه‌رو شدند که ما به‌عنوان یک مسلمان به یاری آنان شتافتیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد لوازم جمع‌آوری شده مردم محمودآباد را البسه 3 هزار و 80 دست، رب و کنسرو ، روغن ، حبوبات، مواد شوینده ، چای، مربا ، بیسکویت ، برنج کیلو و پتو  اعلام کرده است.

کیا در پایان گفت: ستاد پشتیبانی و مردمی کمک به جبهه‌های مقاومت اسلامی در محمودآباد کماکان آماده دریافت کمک از شهروندان برای رزمندگان جبهه مقاومت و مردم این مناطق در پایگاه‌های بسیج و نواحی مختلف ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محمودآباد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار