با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، «نشان ویژه مدیریت جهادی» به نماینده شهرداران کشورمان و شهردار کلان‌شهر تبریز اهدا شد.
کد خبر: ۸۸۲۰۷۱۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی، در سومین همایش ملی مدیریت جهادی، جانشین به پاس اقدامات تحول‌آفرین عمرانی و اجتماعی در مدیریت شهری تبریز و تاثیرگذاری در برنامه‌های ملی و بین‌المللی، نشان ویژه مدیریت جهادی را به دکتر صادق نجفی اعطا کرد.

 

همایش ملی مدیریت جهادی برای سومین سال پیاپی با حضور مدیران بخش های مختلف دولتی، تعاونی و خصوصی وفعالان اقتصادی و صنعتی، در مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد که طی آن، از بین ۱۳۰۰ مدیر و فعال برتر عمرانی، اقتصادی و صنعتی کشور، ۳۰ چهره شاخص حوزه مدیریت جهادی معرفی شده و مورد تجلیلقرار گرفت.

شهردارتبریز در سه سال اخیر با اجرای پروژه‌های موثر و تحول آفرین عمرانی با اعتباری به ارزش بیش از ۵ هزار میلیارد تومان، زمینه‌های بروز و ظهور قابلیت های بین‌المللی کلان‌شهرتبریز را، به ویژه در عرصه گردشگری فراهم ساخته‌است. این اقدامات به حدی گسترده بوده که نام کلان‌شهر تبریز را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی مطرح کرده و موجب انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای‌اسلامی در سال ۲۰۱۸ شده‌است.علاوه‌بر اقدامات عمرانی، برنامه‌های اجتماعی شهرداری تبریز هم وارد مرحله عملیاتی تبریز شده و به خصوص در حوزه آسیب‌های اجتماعی، نقشی اثرگذار در ارتقای شاخص‌های اجتماعی این کلان‌شهر داشته‌است.

ارسال نظرات