فرمانده سپاه مرکز مازندران در گفتگو با بسیج:

اصرار در حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و ظلم ستیزی شاخصه انقلابی گری است

اصرار در حفظ ارزشهای انقلاب، ظلم ستیزی، نفی سلطه امپریالیزم استکبار و همنوایی در هیهات من الذله ابا عبدالله الحسین(ع) وظیفه انقلابیون نظام اسلامی است و عمل در موارد یاد شده جزء شاخصه های اسلام ناب می باشد.
کد خبر: ۸۸۲۰۷۰۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه مرکز استان اصرار درحفظ ارزشهای انقلاب، ظلم ستیزی، نفی سلطه امپریالیزم و استکبار، همنوایی در هیهات من الذله ابا عبدالله الحسین(ع)  را وظیفه انقلابیون نظام اسلامی دانست و عمل در موارد یاد شده را جزء شاخصه های اسلام ناب خواند.
سرهنگ پاسدار علی خادم  در حاشیه زیارت قبور شهدای انقلاب اسلامی در ساری  شهدای انقلاب اسلامی را عاملان و حافظان آرمان اسلام ناب یاد کرد و گفت: دشمن تلاش دارد  گفتمان انقلاب اسلامی ما را از مردم و به ویژه جوانان نسل های نو بزدایدکه البته با درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری و پیروی ملت واحده، انقلابی، بصیر، در صحنه و مومن،  هیچگاه آمال دشمن  و به منصه ظهور بروز نخواهد رسید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه ساری از اهداف شهدای انقلاب را الگو سازی جامعه در ولایتپذیری مطلقه از ولی فقیه  نام برد و افزود: به برکت خون شهدا، ایمان، مقاومت و رشادت انقلابیون و رزمندگان، نظامی را شکل دادیم که الحمدالله حکومت الهی  را با محوریت ولی فقیه  و حاکمیت اسلام تشریعی و سیاسی پذیراست و کشتی بان آن، ولایت فقیه حضرت آیه الله العظمی خامنه ای می باشند.
وی  اظهار کرد: در این مسیر پر تلاطم انقلاب مشکلات و مصائب بیشماری در سر راه انقلابیون، مردم انقلابی و مسئولین است لیکن همواره با درایت، حکمت و دور اندیشی رهبر انقلاب اسلامی موانع برطرف و نقشه های شوم دشمنان به سرکردگی شیطان بزرگ، استکبار جهانی امریکای خونخوار و بیرحم یکی پس از دیگری با عنایت حضرت حق و صاحب الزمان خنثی می شود.
سرهنگ پاسدار خادم بیعت با شهدا، تبعیت محض از رهبر معظم ، عمل در آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی و بیزاری و برائت از دشمنان نظام را تلاش مردمی در جهت حرکت اهداف شهدا دانست و بیان کرد: حفظ اهداف شهدا و پیش برندگی و پیش روندگی در نظام و انقلاب اسلامی برای فراگیر کردن ارزشهای اسلام ناب محمدی(ص) برای برقراری عدالت، یاری مسلمین و مستضعفین موجب عاقبت به خیری و ماندگاری واقعی می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها