فرمانده سپاه ملکشاهی از اعزام 200 دانش‌آموز پسر مقطع متوسطه دوم به مناطق عملیاتی به‌ منظور آشنایی با ارزش‌ های دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۰۶۹۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار فلاح غلامی صبح امروز در جلسه هماهنگی اعزام کاروان‌ های راهیان نور شهرستان ملکشاهی که در ناحیه برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: 200 دانش آموز پسر مقطع متوسطه دوم شهرستان به منظور آشنایی با ارزش‌های دفاع مقدس به مناطق عملیاتی شرهانی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌ ریزی‌ های انجام شده برای اعزام این دانش‌ آموزان گفت: این دانش آموزان در تاریخ 23 بهمن به مناطق عملیاتی شرهانی اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ملکشاهی با بیان اینکه آشنا کردن جوانان با ارزش های انقلاب اسلامی با توجه به دسیسه‌ های دشمنان علیه کشور امری ضروری است، تصریح کرد: ایران اسلامی همواره آماج نقشه‌ های شوم استکبار بوده و این امر نشان از دشمنی دیرینه غرب با ارزش‌های دینی دارد.

وی بازدید از مناطق عملیاتی و جنگی دوران دفاع مقدس را لازمه آشنایی نسل‌ های سوم و چهارم با ارزش‌ های انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان امروز با تغییر رویه خود از جنگ سرد به جنگ نرم علیه ایران درصدد تضعیف اعتقادات و ارزش‌ های دینی جوانان هستند و بازدید از مناطق عملیاتی سبب آشنایی نسل جوان با رشادت‌ های شهیدان در راه دفاع از دین و کشور و سبب خنثی شدن توطئه‌های آنان می‌شود.

غلامی با بیان اینکه آشنایی با ارزش‌های دفاع مقدس از اهداف اعزام کاروان‌ های دانش آموزی راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور است، افزود: دانش آموزان در این سفر 2 روزه از مناطق عملیاتی فتح المبین، شرهانی، نقطه ایثار، قلاویزان و قرار گاه عملیاتی بانروشان بازدید خواهند کرد.

ارسال نظرات