خبرهای داغ:
کارشناس مسائل دینی:

قرآن دستورالعمل زندگی بشری است

احمدی گفت: قرآن هدیه ای است الهی به انسانها تا در آن تفکر کنند و این دستوری بوده که خود قرآن داده و در واقع قرآن دستورالعمل زندگی بشری است.
کد خبر: ۸۸۲۰۶۷۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان کارشناس مسائل دینی اظهار کرد: قرآن درهر زمان مطالبی دارد عالی  و به روز که برای مسائل روحی انسان و سبک زندگی اسلامی می تواند راهکاری مناسب و سند زندگی باشد.

حجت الاسلام رضا احمدی در مراسم محفل انس با قرآن در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام گفت: قرآن در تمام دوران جریان دارد همانطور که ماه و خورشید در جریان است و می بینید که مصادیق قرآن درهر زمان جدید است.

وی افزود: قرآن هدیه ای است الهی به انسانها تا در آن تفکر کنند و این دستوری بوده که خود قرآن داده و در واقع قرآن دستورالعمل زندگی بشری است.

این کارشناس مسائل دینی تصریح کرد: قرآن حقیقتی است برای ما و دفترچه و شناسنامه بشریت است و باید از قرائت قرآن این حقیقت را کسب کرد.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه باید جوانان با تفسیر قرآن آشنا شوند تصریح کرد: خداوند دستور بندگی و اطاعت را در قرآن داده  تا ما از آن پیروی کرده و خشوع پیدا کنیم.

وی ضمن ابراز تاسف تاکید کرد: ببینید جوانهای ما چقدر با قرآن ارتباط دارند و حتی به اندازه یک سریال تلویزیونی وقت می گذارند، این در حالی است که  روزانه طبق نظر کارشناسان مردم  و مخصوصا جوانان روزانه ۹ساعت وقت خود را در شبکه های اجتماعی سپری کرده و برای قرآن که سند زندگی ماست کاری صورت نمی گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار