معاون سياسي امنيتي استانداري سمنان:

۵۰۰ ميليارد تومان صرف پروژه هاي استان سمنان شده است

محمود قنبري درباره آخرين وضعيت اعتبارات استان، گفت: ۵۰۰ ميليارد تومان پروژه از ابتداي سال در استان كلنگ زني يا افتتاح شده است.
کد خبر: ۸۸۲۰۶۵۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمود قنبري در مراسم افتتاح پروژه هاي عمراني بخش بسطام شاهرود که به ميزباني مسجد جامع روستای مزج برگزار شد، در سخنانی با بيان اينكه كارگزارن نظام موظف هستند تا دستاوردهاي دولت را به گوش مردم برسانند، اظهار کرد: طي دهه فجر ۷۲۰ ميليارد تومان پروژه افتتاح و نزديك به ۲۵۰ ميليارد تومان كلنگ زني خواهد شد.

وي افزود: در سفر رياست جمهوري در ابتداي سال، نزديك به يك هزار ميليارد تومان بودجه براي استان مصوب شد كه از اين ميزان ۳۵۰ ميليارد تومان تخصيص داده شد كه هم اكنون در حال بهره برداري و اجرا است.

قنبري با بيان اينكه در سفر معاون رئيس جمهور نيز يك هزار ميليارد تومان پروژه در استان سمنان افتتاح شد، ادامه داد: احداث يك شركت در مهديشهر نزديك به ۶۰۰ ميليارد تومان از تسهيلات دولت استفاده و زمينه اشتغال ۶۰۰ نفر را فراهم كرد و در بخش سرمايه گذاري خارجي نيز اقدامات بسيار خوبي صورت گرفته است كه طي سال جاري نزديك به دو هزار و ۵۰۰ موافقت نامه در استان سمنان اما شد.

معاون سياسي امنيتي استاندار سمنان با بيان اينكه بسياري از دستاوردها را زماني به دست آورديم كه كشور از تحريم هاي كشورهاي غربي در رنج بود، گفت: درحالي كه تا شهريور سال جاري مشكل تحريم ها وجود داشت و ميزان فروش نفت ۷۰۰ تا ۸۰۰ بشكه در روز بود امروز شاهد هستيم كه بعد از توافق برجام سه ميليون بشكه نفت در روز به فروش مي رسد و اين به علت تدبير و بصيرت مردم ايران است.

قنبري تصريح كرد: خدماتي كه دولت جمهوري  اسلامي در طول ۳۷ سال انجام داد قابل قياس با خدمات طاغوت نيست و امروز شاهد افتتاح خانه ورزش در ابرسج بوديم كه در گذشته در كل استان ۳۳ واحد در حد سالن هاي كوچك ورزشي بيشتر نبود و در هيچ كدام از روستاها مركز ورزشي وجود نداشت.

وي افزود: درگذشته جمعيت روستاها بيشتر بود ولي بيشترين خدمات و امكانات به بخش شهري تعلق مي گرفت در حالي در جمهوري اسلامي تعداد بسيار كمي روستا وجود دارد كه از نعمت آب بي بهره اند و اكثريت از حداقل امكانات دولتي آب، برق و گاز برخوردار هستند.

معاون سياسي امنيتي استاندار سمنان با بيان اينكه امروز امنيت را در داخل كشور شاهد هستيم، عنوان کرد: امروز نه تنها امنيت در داخل كشور بلكه ياور مظلومان منطقه نيز هستيم برخلاف كشورهاي به اصطلاح مسلمان جمهوري اسلامي در كشورهاي ستمديده و رنج كشيده حضور دارد تا دسيسه ها را در نطفه خفه كند و اين امنيت دسترنج نيروهاي ايثارگري است كه پشت دولت هستند و دشمن نمي تواند نقشه هاي خود را عملي كند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار