با حضور سردار حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام مسجد حضرت ابالفضل(ع) روستای ویله شهرستان ایوان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۲۰۶۵۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ2 پاسدار محمدحسین فولادی، فرمانده سپاه ناحیه ایوان در این مراسم که با حضور مسئولین شهرستانی و اهالی محل برگزار شد عنوتن کرد: ساخت این مسجد یکی از 27 طرحی است که یا همت بسیج سازندگی ناحیه بصورت همزمان به بهره برداری می رسد. فولادی اعتبارات هزینه شده در عرصه عمرانی و محرومیت زدائی را مبلغ سه و نیم میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: علاوه براین طرح تکمیل مساجد، ساخت خانه عالم، ساخت پل و آبرسانی به مزارع از جمله طرح هائی است که انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین لروند، امام جمعه شهرستان ایوان نیز ضمن تبریک دهه فجر و بهره برداری از مسجد به مردم روستای ویله اظهار داشت: زیبائی مسجد به نماز و برنامه هائی است که با شور و حال اجرا می شود و نه صرف اینکه مسجد مختص مراسمات ختم باشد. انشاالله که این مسجد محور وحدت مردم وستا خواهد شد و باعث دوستی و محبت خواهد بود زیرا مسجد مکان وحدت مردم است.

احسان اکبری، فرماندار ایوان نیز با تبیریک دهه فجر به مردم ابراز کرد: مردم باید از امنیتی که شهداء و امام (ره) به ما داده اند بهره ببرند و در سایه عنایت مقام عظمای ولایت از کشوری آباد بهره مند باشند. طرح های دولت در کنار طرح های سازندگی سپاه در دهه فجر به بهره برداری می رسند.

ارسال نظرات