خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد

اعزام 93 گروه جهادی به مناطق محروم اسدآباد

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به اعزام 93 گروه جهادی به مناطق محروم اسدآباد گفت: همچنین واگذاری 45 میلیون تومان اعتبار محرومیت‌زدایی به استعداد 6 هزار و 500 نفر ازدیگر اقدامات بوده است که با حضور در 28 روستای شهرستان خدمات‌رسانی کرده‌اند.
کد خبر: ۸۸۲۰۶۴۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم این شهرستان اظهار داشت: در این زمینه 7 تیم پزشکی جهادی به روستاهای کم برخوردار شهرستان برای انجام خدمات درمانی و بهداشتی اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام 93 گروه جهادی به مناطق محروم اسدآباد افزود: همچنین واگذاری 45 میلیون تومان اعتبار محرومیت‌زدایی به استعداد 6 هزار و 500 نفر ازدیگر اقدامات بوده است که با حضور در 28 روستای شهرستان خدمات‌رسانی کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: 5 مورد دیوارکشی، 7 مورد ساخت حمام، تعمیر مسجد، لوله کشی منبع آب، احداث سرویس بهداشتی، تهیه جهیزیه و خدمات کشاورزی و رنگ آمیزی و جمع آوری محصولات و ... از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

وی با اشاره به برگزاری و اجرای طرح هجرت دانش‌آموزی با یک هزار و551 نفرروز در سطح مدارس شهرستان گفت: تهیه جهیزیه برای خانواده های بی بضاعت در راستای ترویج ازدواج آسان به تعداد 6 مورد به مبلغ 14 میلیون تومان توسط جامعه بسیج زنان نیز از دیگر اقدامات بود.

مرادی یادآور شد: همچنین در سال جاری معرفی 45 نفر از افراد بی بضاعت برای دریافت کمک بلاعوض و جمع آوری کمک های مردمی خیرین و اعضای بسیج به مستمندان و محرومین شهرستان به میزان 58 میلیون تومان صورت گرفت.

وی با اشاره به افتتاح سوله ورزشی در روستاهای طویلان ابراز داشت: 6 سوله صالحین و 9دی نیز در دست اجرا داریم که از این تعداد 3 مورد به بهره برداری رسیده و یک مورد نیز در دست احداث است باشد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: اجرای رزمایش گردان های بیت المقدس شهرستان با حضور 900 نفر از بسیجیان برای انسجام و آمادگی و ایجاد امنیت با انواع برنامه های تاکتیکی اعم از میدان تیر رزم شبانه و ایجاد ایست بازرسی و گشت شبانه به منظور ایجاد امنیت در سطح شهرستان اسدآباد نیز از دیگر فعالیت‌ها است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات