مصطفی برزگر
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و فرمانده سپاه استان ایلام گفت: نظام سلطه با تخریب جمهوری اسلامی سعی در سیاه نمایی نقاط قوت و ترسیم چهره ای ناکارآمد از کارکرد سیاسی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۲۰۶۱۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار  سیدصادق حسینی،فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در همایش تجلی حماسه زنان در آیینه انقلاب با رویکرد فضای مجازی و مصرف گرایی اظهار کرد: دشمنان نظام به شدت در حال القای این موضوع هستند که فقط دنیای غرب و فرهنگ مبتذل آنها توان اداره و مدیریت جامعه اسلامی ایران و رفع مشکلات کشور را دارد.

وی افزود: در عصری که بلوک های شرق و غرب خود را سردمدار جهان می دانستند انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام راحل و خروش مردم یک فضای جدید برگرفته از اسلام ناب را در جهان شکل داد.

حسینی یادآور شد: هدف از شکل گیری این انقلاب احیای اسلام ناب و ساده زیستی جامعه در همه لایه ها و خدمت رسانی مسئولان به توده مردم با بهره گیری از روحیه ای انقلابی و خدمت رسانی است.
وی با بیان اینکه مردم عنصر اصلی کشور و انقلاب هستند، گفت: مسئولان و برنامه ریزان باید برای دستیابی به افقی روشن پویا بر اساس خواست مردم و نیازهای جامعه حرکت کنند.

وی با اشاره به مبحث مصرف گرایی و بیان اینکه امام راحل و رهبرمعظم انقلاب نمونه بارز ساده زیستی هستند، اظهار کرد: تاکید این رهبران دینی زندگی مردم و مسئولان بر اساس مفاهیم اسلامی است.
حسینی افزود: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب باید همه اقشار در محیط منزل و محل کار باید نارسایی ها و کمبودهای سرمایه و انرژی مدیریت شود و فرهنگ اجتماعی درست مصرف کردن در جامعه نهادینه شود.
وی یادآور شد: مقام معظم رهبری در سال های اخیر به مقوله اقتصاد مقاومتی و مبانی ان تاکید فراوان دارند که مردم و مسئولان با تکیه به سرمایه ها و ظرفیت های داخلی از محصول ایرانی و زندگی به سبک ایرانی اسلامی بهره گیری کنند.
فرمانده سپاه استان ایلام گفت: این مساله اقتصاد مقاومتی با توجه به اهمیت کارکرد و مزایای آن در همان بدو شروع به فعالیت دولت جدید آمریکا به آن اذعان شده است که ملت و دولت این کشور از محصول آمریکایی استفاده و به سبک فرهنگ این کشور زندگی کنند.
دبیرستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام در مورد فضای مجازی نیز اظهار کرد: هرچند امروز فضای مجازی تمام زوایای زندگی بشر را تحت تاثیر خود قرار داده و ارتباطات را میسر و آسان تر کرده اما نقاط منفی و کژکارکردهای زیادی نیز دارد.
وی افزود: در کشورهای دارای صنعت سینمای تجاری استفاده از فضاهای مجازی، اینترنت، سینماها با پخش فیلم های مستهجن برای افراد کم سن و سال ممنوع است ولی در کشور ایران همه افراد از سنین مختلف آزادانه به فضای مجازی و اینترنت دسترسی دارند و در معرض آسیب های آن هستند.

وی یادآور شد: هدف دشمنان تسخیر و نفوذ در بین کشورهای اسلامی به ویژه ایران بر اساس جنگ نرم به جای جنگ سرد و جایگزینی فرهنگ غربی به جای خرده فرهنگ ها و فرهنگ های اصیل است.
در این همایش با همت دفتر امور زنان و خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و با حضور بانوان رابطان امر به معروف پایگاه های مقاومت بسیج و ادارات برگزار شد.

در پایان این همایش از فیلم مستند ماه بانو با موضوع تلاش های زن مسلمان رونمایی شد.

ارسال نظرات