خبرهای داغ:
فرمانده نماحیه سپاه بشرویه:

اجرای 145 برنامه توسط پایگاه های مقاومت بسیج بشرویه در دهه فجر

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه اظهار داشت :145برنامه مختلف فرهنگی بصیرتی وانقلابی در پایگاه های مقاومت بسیج خواهران وبرادران شهرستان بشرویه در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۸۲۰۵۵۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
سرگرد خبازی فرمانده ناحیه سپاه بشرویه در گفتگو با خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر وسی وهشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین رویدادهای تاریخ جهان است چرا این انقلاب برخواسته از قیام مردمی مومن، وباهدایت رهبری ومجاهد دربرابرظالمان وطاغوتیان است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه خاطر نشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی موج خدمت رسانی به مردم با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی اظهار داشت : 145برنامه مختلف فرهنگی بصیرتی وانقلابی در پایگاه های مقاومت بسیج خواهران وبرادران شهرستان بشرویه در حال برگزاری است. 

خبازی افزود: همچنین حدود 9 برنامه شاخص نیز به صورت محوری در بشرویه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه بشرویه از افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 12بهمن آغاز وبه مدت یک هفته ادامه خواهد داشت ودر این نمایشگاه محصولات بومی شهرستان بشرویه به بازدید کنندگان عرضه می شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در دهه فجر هم گفت: 2یادواره شهدا در بشرویه برگزاری می شود که یکی یادواره شهدای حوزه مالک اشتر روز سه شنبه در محل هیئت فاطمیه بعد از نماز مغرب و عشا و همچنین یادواره شهدای پایگاه یاس نبی در محل عباسیه ارسک روز یکشنبه ساعت 15:30 شده است.

خبازی با دعوت از عموم مردم و بسیجیان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن هم گفت: روز 22 بهمن بار دیگر مردم همیشه در صحنه و بابصیرت شهرستان بشرویه و همچنین بسیجیان پایگاه های مقاومت نشان خواهند داد که همواره پای عهد و آرمان خود با شهدا و امام شهدا ایستاده اند و هیچ بهانه ای نمی توانند انان را قدمی از ارزش های انقلابی دور کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها