خبرهای داغ:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: تخت فولاد یکی از آثار تاریخی و مذهبی است که باید بهترین پروژه ها در آن احداث شود.
کد خبر: ۸۸۲۰۵۳۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج نیوز ، داریوش وکیلی در مراسم کلنگ زنی سالن اجتماعات گلستان شهدا اظهار کرد: یاد 23هزار شهید استان اصفهان و 8 هزار شهیدی که در گلزار شهدا آرمیده اند را گرامی می داریم.
وی با اشاره به اینکه شهدا سرمایه های جامعه اند، افزود: باتوجه به سخنان رهبر مقام معظم رهبری باید یاد و  خاطره شهدا تا ابد زنده نگه داشته شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در ادامه بیان کرد: شهرداری اصفهان برای اجرای این پروژه تلاش های بسیاری کرده تا زائران گلستان شهدا در آرامش با شهدای اسلام تجدید میثاق کنند.
وکیلی در بخش دیگر سخنان خود ادامه داد: سالیانه بیش از 600 مراسم معنوی همچون دعای ابوحمزه در ماه مبارک رمضان و... در گلزار شهدا و تخت فولاد اصفهان برگزار می شود.
وی افزود: تخت فولاد یکی از آثار تاریخی و مذهبی شهر اصفهان محسوب می شود از این رو باید بهترین پروژه ها در آن احداث شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا، ادامه داد: امیدواریم این پروژه کمتر از 6 ماه تکمیل و در اختیار زائران گلستان شهدا قرار گرفته شود.
وکیلی در ادامه بیان کرد: امیدواریم با حمایت استاندار، شورای اسلامی شهر و شهرداری با یک حرکت نهادی گام موثری در ترویج روحیه ایثار و شهادت برداریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها