خبرهای داغ:
مسئولین شهرستان مانه و سملقان به مناسبت دهه مبارک فجر با امام جمعه شهر آشخانه دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۲۰۵۱۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئولین شهرستان مانه و سملقان به مناسبت دهه مبارک فجر با امام جمعه شهر آشخانه دیدار کردند.

حجت الاسلام احمد زاده امام جمعه شهر آشخانه در این دیدار خطاب به مدیران شهرستان گفت: خدمت در این نظام را خیلی جدی بگیریدو اگر می خواهید مردم را در صحنه نگهداریم باید به این ملت خدمت کنیم چرا که نظام به این مردم نیاز دارد.

وی افزود: انقلاب و نظام اسلامی به پشتیبانی مردم احتیاج دارد و مردم در طی این انقلاب همراهی خود را با جمهوی اسلامی ثابت کرده اند.

وی یکی از مهم ترین مشکلات مردم را مسائل اقتصادی عنوان کرد و افزود: یکی از مهمترین مشکلاتی که ملت ما با آن روبرو است مشکل اقتصادی و معیشتی مردم است و دشمنان هم در صدد هستند از این مشکل استفاده کرده و بین مردم و مسئولین شکاف ایجاد کنند، مردم و مسئولان باید هوشیار باشند.

وی افزود: در میان مردم حضور پیدا کنید و در کنار مردم باشید وقتی مسئولان با مردم باشند مردم نیز همیشه در کنار آنها خواهند بود.

وی از ملت ایران به عنوان بزرگترین سرمایه انقلاب یاد کرد وافزود: ما در صحنه های مختلف به حضور مردم احتیاج داریم.

در ادامه فرماندار مانه وسملقان از افتتاح 59 پروژه با اعتبار 15 میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در شهرستان خبر داد و افزود: بیشترین پروژه های قابل بهره برداری مربوط به شرکت گاز است که با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 400 میلیون تومان از محل سفر مقام معظم رهبری تامین اعتبار شده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها