دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی تاکید کرد
حجت‌الاسلام رضا تاج آباد اندیشه‌های امام خمینی(ره) را رمز پایداری و بقای انقلاب دانست.
کد خبر: ۸۸۲۰۴۷۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام رضا تاج‌آباد در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم که در دانشگاه پیام نور اراک برگزار شد با اشاره به نقش ولایت در پیشرفت انقلاب اسلامی گفت: رمز موفقیت انقلاب اسلامی، اندیشه ژرف امام راحل در بیداری است که ما باید با عقل، شور و شعور خود آن را دریافت کنیم.

وی افزود: شهدا با الگوی برداری از رفتار و سیره ائمه اطهار اطهار(ع) و امام حسین(ع) به مرحله والای تقوای الهی دست یافتند و خیر دنیا و آخرت را به دست آوردند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: شهدا با جهاد در راه خدا از جان خود گذشتند و خون پاک خود را برای دفاع از اسلام و قرآن در راه آرمان های الهی و پایداری اسلام و انقلاب فدا کردند.

حجت الاسلام تاج‌آباد با اشاره به اینکه رشد و پیشرفت کنونی جامعه مدیون شهدا هستیم، گفت: شهدا با خون خود راه سعادت را به جامعه نشان دادند و امروز به برکت خون این مجاهدان راستین انقلاب، رشد و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی در همه ابعاد به منصه ظهور رسیده است.

وی ادادمه داد: مقام شهدا در پیشگاه خداوند بسیار بالا است وقتی خون شهیدی بر زمین می ریزد قطعا همان لحضه همه گناهان آن بخشیده می شود این نشان دهنده این این است که خداوند جایگاه رفیعی را برای شهیدان در نظر گرفته است.

استاد حوزه علمیه اراک با اشاره به اینکه درب شهادت هنوز باز است، خاطرنشان کرد: شهدا مدافع حرم و شهدا آتش نشان به همه مردم جهان و اسلام نشان دادن که درب شهادت باز است و هرکس که بخواهد و لیاقت آن را داشته باشد قطعا به شهادت خواهد رسید.

حجت الاسلام تاج آباد گفت: انسان باید در مقابل انسان‌های دیگر و مؤمنان تواضع داشته باشد، در برابر خانواده، والدین، همسایه‌ها و همکاران، حداقل تواضعی که انسان نسبت به دیگران می‌تواند داشته باشد، اقتداء کردن به اسلام است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی ضرورت توجه به اصل تواضع و فروتنی در جامعه را یادآور شد و تصریح کرد: برترین انسان‌ها از نظر بندگی، انسان‌های متواضع هستند چراکه آنها همیشه در همه چیز متواضع و صبر را پیشه می کنند.

در پایان این جلسه از خانواده شهید مدافع حرم «محمد زهره وند» تجلیل شد و سالن آمفی تئاتر دانشگاه به اسم این شهید نام گذاری شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات