مدیر کارگروه اقتصاد مقاومتی مجمع بسیج کردستان از اتمام 515 طرح عمرانی محرومیت زدایی طی سالجاری و در دست اقدام بودن 495 پروژه توسط گروههای جهادی در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۰۴۳۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حیدری معاون مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در همایش بزرگ طلایه داران اقتصاد مقاومتی و تجلیل از گروههای جهادی برتر گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی کارگروه اقتصاد مقاومتی بسیج باید ابتدا مزیت های استان را شناسایی کند. استان کردستان از لحاظ منابع جزء استان های غنی کشور است.

 

حیدری اظهار داشت:سپاه با تمام توان در این عرصه در حال تلاش است و هدف عزیزان بسیجی یک هدف جهادی است.

 

مدیر کارگروه اقتصاد مقاومتی مجمع بسیج استان ادامه داد: از ابتدای سال 88 تا پایان سال 94، جمعا 3022 پروژه محرومیت زدایی، سازندگی و اردوهای جهادی باذ اعتیباری بالغ بر 53 میلیلرد تومان در استان به انجام رسیده است.

 

وی در خصوص طرحهای عمرانی محرومیت زدایی که در سال 95 توسط گروههای جهادی انجام و یا در دست اقدام است گفت: در سال جاری 515 پروژه با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال به پایان رسیده است و 495 پروزه با اعتباری بالغ بر 29 میلیارد ریال در دست اقدام است.

 

حیدری بیان داشت: افتتاح بیمارستان های صحرایی، ثابت، تک تخصصی، برپایی چادر سلامت و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم از دیگر اقدامات این کارگروه است..در پایان این همایش از فعالان و مدیران برتر درر عرصه اقتصاد مقاومتی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات