مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت اراک
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از پیام استکبارستیزی امامان معصوم(ع) و عمیق ترین انقلاب دنیا بود بدین معنا که تمام ارکان های جامعه با وقوع آن تغییر یافت.
کد خبر: ۸۸۲۰۴۰۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی در جشن گرامیداشت ایام الله مبارک فجر که به همت حوزه کوثر 3 برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی جزو سه انقلاب بزرگ و انقلاب مادر در دنیا است، گفت: با گذشت سی و هشت سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، این حاکمیت الهی همچنان با سربلندی در مسیر ولایت حرکت می کند.

وی یکی از مهم ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی نقش رهبری امام خمینی (ره) دانست و افزود: امروز جوانان مومنِ انقلابی ایران تحت امر امام خامنه ای(مدظله العالی) به سوی اهداف عالی انقلاب اسلامی در حرکت هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از پیام استکبارستیزی امامان معصوم(ع) و عمیق ترین انقلاب دنیا بود بدین معنا که تمام ارکان های جامعه با وقوع آن تغییر یافت.

حجت‌الاسلام عبدی با اشاره به حضور و انسجام ملت ایران در مقابل رژیم استبدادی گفت: ملت ایران توانستند در مقابل استبداد و طاغوت فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کرده و بار دیگر نقش تاریخی و بی‌مانند خود را در اعتلای فرهنگ و تمدن اسلامی به منصه ظهور برساند.

وی افزود: بر کسی پوشیده نیست که انقلاب اسلامی ایران قبل از اینکه یک انقلاب سیاسی باشد، یک انقلاب فرهنگی و برای احیای ارزش‌های دینی بوده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: رژیم منحوس پهلوی با تکیه بر دو عنصر غرب‌زدگی و خدمت گرفتن برخی از عناصر فرهنگی ایران قبل از اسلام تلاش زیادی برای از بین بردن ارزش‌های دینی و اعتقادی از جامعه عمیقا مذهبی ایران داشت چراکه می‌دانست اعتقاد به اسلام و موازین و ارزش‌های آن نه تنها برای آن زمان بلکه برای تمام نسل‌ها الگو و سرمشقی الهی و جهانی است.

حجت‌الاسلام عبدی با بیان اینکه پایه اصلی تحول و انقلاب در کشورمان از ایدئولوژی اسلامی نشأت می گیرد، گفت: انقلاب اسلامی ایران معنوی ترین و مستقل ترین انقلاب در دنیا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات