استاد حوزه و دانشگاه در جمع بسیجیان و پایوران سپاه ناحیه مقداد مشهد:

دشمن در سطح كلان و خرد، اعتماد ملي را هدف گرفته است

استاد حوزه و دانشگاه عنوان داشت: دشمن در سطح كلان و خرد، اين اعتماد و مشارکت ملي را در مناسبات مختلف از جمله انتخابات و راهپیمایی ها هدف قرار داده و درصدد است از طريق فضاي مجازي و سايت هاي مختلف و متنوع به آن آسيب برساند.
کد خبر: ۸۸۲۰۲۵۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
به گزارش خبرگزاري بسيج در خراسان رضوي، مراسم هيئت عاشقان ولايت ناحيه مقداد مشهد امروز در نمازخانه پادگان شهداي بسيج با حضور بسيجيان و پايوران ناحيه مقداد برگزار شد.
 
حجت الاسلام دهشت، استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم در سخناني به تبيين نظام انقلاب اسلامي و آسيب هايي كه در حال حاضر بر آن متصور است پرداخت.
 
وی گفت: 22 بهمن ماه، شناسنامه و هويت اسلامي و ملي مردم تنقلابي ايران است.
 
این استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: انقلاب ما انقلابي الهي است كه به حول و قوه الهي توانستيم انقلابي حسيني و فاطمي را ايجاد كنيم كه حفظ اين دستاورد بسيار سخت تر از ايجاد آن خواهد بود.
 
حجت الاسلام دهشت ادامه داد: انقلاب  ما توانست مثلث قدرت دنيا را متحول كند و چنان در جهان و منطقه تاثيرگزار باشد كه دشمنان، پرو‍ژ ه هاي مختلفي را عليه آن طرح ريزي كنند؛ همانند پروژ نفوذ و عدم اعتماد كه در اين پرو‍‍‍‍‍ژه سعي مي كنند اعتماد مردم را به نظام و خاصه به ولي امر مسلمين به عنوان زمامدار جامعه اسلامي ايران كم كنند.
 
وی ادامه داد: اين اعتماد به قدري مهم است كه در دموكراسي و مشاركت مردم در امور كشور نقش ايفا مي كند و با دروني سازي؛ اين عدم اعتماد مي تواند مشاركت هاي مردمي در راهپيمايي ها، انتخابات و نماز جمعه و... را تحت الشعاع قرار دهد.
 
دهشت بيان داشت: دشمن در سطح كلان و خرد، اين اعتماد ملي را هدف گرفته و به خانواده، گروه ها، سازمان ها و صنوف از طريق فضاي مجازي و سايت هاي مختلف و متنوع آسيب مي رساند.
 
در ابتداي اين مراسم سرهنگ پاسدار ترشيزي، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه مقداد، ضمن خير مقدم وتبريك ايام الله دهه فجر به اهميت كار شجره طيبه صالحين در بسيج و بر تلاش بيشتر بسيجيان و مربيان در امر هدايت و اطلاع رساني صحيح و آگاهانه تاكيد كرد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار