جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

باید در جنگ نرم حرکات دشمن را رصد کنیم

جانشین فرمانده سپاه عاشورا در دومین همایش علمی تخصصی ابعاد و پیامدهای نفوذ فرهنگی-سیاسی در سپاه استان، با بیان اینکه در عرصه سخت و نیمه سخت حرکات دشمن را رصد می کنیم، تاکید کرد: باید در جنگ نرم نیز حرکات دشمن را رصد کنیم.
کد خبر: ۸۸۲۰۲۴۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی قادری افزود: باید این رصد به طریق اولی باشد تا همچون جنگ سخت و نیمه سخت آمادگی مقابله با دشمن را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: اگر در عرصه های فرهنگی مانند عرصه امنیتی و نظامی گوش به زنگ نباشیم، به ناگاه با دشمن در خط مقدم روبرو خواهیم شد که سخت است.

قادری اظهار داشت: امروز عده ای با استفاده از این عرصه تلاش دارند چهره رژیم پهلوی را تطهیر و به نسل جوان القا کنند که اگر حکومت شاهنشاهی ادامه می یافت به بسیاری از جاها می رسیدیم که نرسیدیم.

وی به هوشیاری و بصیرت تاکید و بیان کرد: نباید اجازه بدهیم عده ای با فضاسازی، هجمه و نفوذ خود را به انقلاب وارد و نیروهای انقلابی را از انقلاب بگیرند.

قادری به سوءاستفاده دشمن در آغاز انقلاب از چهره مرجعیت نیز اشاره و اظهار داشت: در آذربایجان از این راه خلق مسلمان حرکاتی را انجام داد که طی آن صداوسیمای استان نیز تصرف شد، ولی هوشیاری مردم آذربایجان نقشه آن ها را نقش برآب کرد.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: دشمن با چهره های فرهنگی و عرصه فرهنگی هر زمان تلاش دارد به مقابله با انقلاب برخیزد باید مردم اذربایجان شرقی همچون آغاز انقلاب هوشیاری باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار