عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام رفتارهای ترامپ را با دقت رصد می‌کنیم گفت: اعتقاد داریم برجام هزینه‌های سنگینی برای ما داشته است و به همین جهت فعلا پای آن ایستاده‌ایم.
کد خبر: ۸۸۲۰۲۳۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، هاجر چنارانی با اشاره به صحبت‌ها و تصمیمات اخیر رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: آنچه که از این صحبت‌ها اثبات می‌شود بدعهدی آمریکا است، در دوره‌های قبل نیز شاهد این بدعهدی‌ها بوده ایم.

وی ادامه داد: فرق دموکرات‌ها و جمهوری‌خواه‌ها در نحوه ابراز بدعهدی‌ها است، دموکرات‌ها زیرپوستی و جمهوری‌خواه‌ها آشکارا بدعهدی می‌کنند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به تعهداتی که در برجام داریم فعلا سکوت می‌کنیم ولی تمام رفتارهای ترامپ، مخصوصاً قانون ممنوعیت ورود ایرانیان به آمریکا را به صورت کامل رصد می‌کنیم.

چنارانی افزود: ما نیز برنامه هسته‌ای را کما فی‌السابق ادامه می‌دهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما با سیاست‌های آمریکا و اول شخص آن روبرو هستیم، عدم صدور مجوز ورود تیم ملی آمریکا مخالف عقیده و انسانیت بود ولی در جایگاه سیاسی، مقابله به مثل،‌ کمترین کاری بود که می‌توانستیم انجام دهیم.

وی خاطر نشان کرد: در برابر رفتارهای تند ترامپ رفتار جمهوری اسلامی بسیار درست بود.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از هیچ یک از گزینه‌های آمریکا چه روی میز باشد چه زیر میز نمی‌ترسیم، ما برنامه‌های خودمان را داریم و مانند برنامه موشکی، آن‌ها را بر اساس زمان‌بندی اجرایی می‌کنیم.

چنارانی با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا به بهانه آزمایش موشکی ایران گفت: از برنامه دفاعی خود به هیچ عنوان عقب‌نشینی نمی‌کنیم، این تحریم‌ها نیز به بدعهدی‌های آمریکا اضافه می‌شود.

وی افزود: اعتقاد داریم برجام هزینه‌های سنگینی برای ما داشته است و به همین جهت کماکان پای آن ایستاده‌ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در برابر آمریکا مقابله به مثل خواهیم کرد و در آینده ممکن است تصمیم بر لغو آن گرفته شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها