خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

امروز مردم در همه بخش‌های حکومت حق انتخاب دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: مردم در قبل و بعد از انقلاب به دنبال سه کلمه بودند یعنی استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی و ملت ایران برای تحقق این سه کلمه انقلاب کردند.
کد خبر: ۸۸۲۰۲۲۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در نشست روشنگری و بصیرت در مسجد جامع حجت ابن الحسن (عج) خورهشت، اظهار کرد: مردم در قبل و بعد از انقلاب به دنبال سه کلمه بودند یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و ملت ایران برای تحقق این سه کلمه انقلاب کردند.

وی ادامه داد: البته معنای واقعی استقلال، آزادی و اجرای کامل اسلام فقط در زمان امام زمان (عج) محقق خواهد شد.

این مسئول استقلال سیاسی، استقلال اقتصادی، استقلال صنایع را از ابعاد استقلال برشمردند و افزود: از نظر سیاسی میتوانیم ادعا کنیم که ملت ایران آن چیزی را که به دنبالش بودند، صد درصد به آن رسیدند و تنها کشور مستقل از نظر سیاسی در دنیا جمهوری اسلامی ایران است.

معبودی وضعیت کشور را از لحاظ اقتصادی اینگونه توضیح داد: ما تا سال 1342 از نظر اقتصادی مستقل بودیم ولی با طرح های رژیم پهلوی مثل اصلاحات اراضی و انقلاب سفید، کشاورزی ایران به نابودی کشیده شد و ایران وابستگی شدید به اقتصاد دیگر کشورها پیدا کرد.

وی ادامه داد: اما به برکت انقلاب اسلامی امروز تقریبا اکثر تولیدات کشاورزی و کالاهای استراتیژیک در داخل کشور تولید می شود.

این مسئول وضعیت کشور را از نظر علمی اینگونه تشریح کرد: محمد رضا پهلوی با سیاست های اجرایی خود ما را به عنوان یک کشور عقب مانده نگه داشت و اعلام کرد که ملت ایران توان هیچ کاری را ندارد! اما بعد از انقلاب ما شاهد پیشرفتهای علمی، پزشکی، صنعتی و کشاورزی هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) گفت: در قبل از انقلاب مردم هیچ سهمی در انتخابات حکومتی نداشتند و سلطنت در خانواده شاه موروثی بود و حال اینکه در بعد از انقلاب با رای مردم، نماینده، شوراها و رییس جمهوری با نظر مردم انتخاب می شوند و نیز افرادی بعنوان خبرگان انتخاب شده که رهبری نیز توسط همین اعضای خبرگان انتخاب می شود و مردم نقش مستقیم در انتخاب رهبر خود دارند و این از ثمرات انقلاب اسلامی ماست.

معبودی تشریح کرد: ما در قبل از انقلاب آزادی نداشتیم و اسیر آمریکایی ها بودیم و تمام مسائل اقتصادی، صنعتی و علمی ایران تحت سلطه آمریکایی ها بود و بعد از انقلاب امام (ره) آمد و با انقلابش ما را آزاد کرد.

وی انقلابی ماندن افراد را شرط اصلی التزام به نظام جمهوری اسلامی دانسته و افزود: ممکن است چند نفری در نظام باعث خطا و فساد اقتصادی شوند، ولیکن نباید خطای این افراد به پای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب نوشته شود.

این مقام مسئول در پایان ابراز کرد: اینبار هم با شرکت در روز 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی خواهیم زد.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار