خبرهای داغ:

مسیر انقلاب، مسیر حق و حقیقت است

جانشین فرمانده سپاه میانه در نشست بصیرتی کارمندان و بسیجیان اداره جهاد کشاورزی این شهرستان گفت: مسیر انقلاب اسلامی مسیر حق و حقیقت است و ما باید در این مسیر حرکت و حافظ آن‌ باشیم‌.
کد خبر: ۸۸۲۰۲۱۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمّد بیرامی گفت: این انقلاب به برکت شهدا و رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری توانسته است حقانیت خود را به اثبات برساند و علت ماندگاری آن با وجود شیطنت‌های فراوان دشمن، همین حقانیت اوست.

وی افزود: با اندیشه در ماندگاری انقلاب با وجود دسیسه‌های دشمن، تحمیل جنگ هشت ساله و راه اندازی فتنه‌های بزرگ و کوچک، می توان در‌یافت که عمده علت آن، حضور همیشه مردم در صحنه و بصیرت آن‌ها و گوش به فرمان بودن مردم نسبت به ولایت بوده است.

بیرامی در این نشست، دهه فجر را نماد خودباوری و تبلور قدرت ملّی مردم ایران عنوان کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران اتفاقی بی بدیل در تاریخ معاصر به شمار می‌آید که ایفاگر نقش تعیین کننده و تحولات اساسیدر مسائل سیاسی جهان و منطقه بوده است.

جانشین فرمانده سپاه میانه همچنین بر ضرورت گرامیداشت ایام الله دهه فجر تاکید و ابراز کرد: بزرگداشت این دهه تاریخ‌ساز در واقع پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها