۲۰ فقره جهیزیه به نوعروسان و ۱۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد عجب شیر با همکاری مسئولان در این شهرستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۸۲۰۱۸۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مدیر کمیته امداد عجب شیر گفت: برای این تعداد جهزیه بیش از یک میلیارد ریال و برای ۱۵واحد مسکونی ساخته شده و ۹۰مورد تعمیرات مسکن ساختمانی دو میلیارد و ۸۵۰میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

محمودعابدی در آیین اهدای این جهیزیه ها به نوعروسان، افزود: این کاروان جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، فرش و لوازم ضروری برای شروع یک زندگی است.

وی افزود: این جهیزیه ها توسط پایگاهای بسیج، بسیج خواهران، هیات امنای مساجد و دانش آموزان و فرهنگیان و خیران این شهرستان با همکاری کمیته امداد تهیه شده است.

مدیر کمیته امداد عجب شیر، بیان کرد: این نهاد علاوه بر کمک به نوعروسان به فرزندان پسر خانواده های تحت حمایت نیز کمک هایی به عنوان هدیه ازدواج پرداخت می کند.

عابدی ادامه داد: کمیته امداد برای هر نوعروس تحت حمایت خود ۲۰میلیون ریال کمک هزینه تامین جهیزیه و ۱۰میلیون ریال به فرزندان پسر جهت هدیه ازدواج به صورت کمک بلاعوض پرداخت می کند.

وی با دعوت از خیران نیکوکار برای مشارکت در تامین جهیزیه نوعروسان افزود: حمایت های کمیته امداد از نوعروسان و زوج های جوان مددجو علاوه بر کمک هزینه جهیزیه برخی برنامه های مشاوره ای، آموزشی و فرهنگی را نیز شامل می شود.

ارسال نظرات