خبرهای داغ:
پدر شهید احمدی روشن گفت: اگر ترامپ حرف هایی میزند و ما را تهدید می کند باید بگوییم که شما هیچ غلطی نمی توانید بکنید، امسال باقری و باکری و احمدی روشن ها سربازان واقعی دیپلماسی ایران هستند و راه ما نیز چنین خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۲۰۱۷۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین به منظور گرامیداشت ایام الله دهه فجر در شهر بیدستان مراسمی با حضور مسئولان شهر بیدستان و پدر شهید احمدی روشن حاج رحیم احمدی روشن  برگزارشد .

پدر شهید احمدی روشن ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت زینب کبری (س) اظهار کرد: خداوند اراده اش  این است که مستضعفین را وارثان روی زمین قرار دهد، این وعده الهی است.

وی ادامه داد: خداوند نشانه را رو به ملت قهرمان ایران اسلامی گرفت و  ملت مقاوم و قهرمان ایران هم به رهبری امام راحل در این راه اعلام آمادگی کردند، زمانی که ما اعلام آمادگی برای ورود به این راه کردیم، باید برای گذر از هر امتحانی که خداوند صلاح میداند نیز آماده باشیم و از آن عبور کنیم.

احمدی روشن تبیین کرد: بالاترین امتحانی که خدا از ما میگیرد گرفتن پاره تن های ما است، همه ما خانواده هایی را دیدیم که 5 فرزند خود را تقدیم انقلاب کردند، من یک فرزند داشتم که خداوند او را از من گرفت و البته این امتحان الهی است، برادر بنده هم در جنگ تحمیلی به شهادت رسید و خوشحالم که این دو شهید را تقدیم انقلاب کردیم .

وی یادآور شد: در سفری که به کربلا داشتم با یمنی ها دیدار داشتم که می گفتند: شما ملت ایران برای همه الگو هستید! یمن و سوریه به شما نگاه می کنند به خاطر همین انقلاب کشور ها شما را دوست دارند .

این پدر شهید با بیان این که شهید احمدی روشن با رتبه سه رقمی در بهترین دانشگاه ایران، دانشگاه صنعتی شریف  درس می خواند اذعان کرد: شهید احمدی روشن چند ویژگی داشتند، اول آنکه یک فرزند خوب برای خانواده اش بود؛ خداوند در چند جای قرآن سفارش کرده به پدر و مادر خود نیکی کنید، ما در هر سنی که باشیم باید به پدر مادر خود نیکی کنیم نکته دیگر آنکه یک سرباز خوب برای ملت ایران بود .

وی در ادامه این جلسه با اشاره بدعهدی های آمریکا در توافق فی ما بین متذکر شد: رهبر انقلاب بارها گفت دشمنان قابل اعتماد نیست، آنها قرآن ما را قبول ندارند، پیامبر ما را  قبول ندارند در حالی که  ما پیامبران و کتاب های آسمانی آنها را قبول داریم.

وی اضافه کرد:  ما با اعتقاد و آرمان خود قدم بر می داریم در حالی که آنان تنها به منافع خود می اندیشند! آنها حتی به دستنشانده های خود رحم نمی کنند همان طور که در مورد رضا و محمدرضا پهلوی چنین کردند.

احمدی روشن با ابراز تاسف یادآور شد: دوستان مصطفی می گفتند که شهید و دوستانش زیر دستگاه سانتریفیوژ خوابشان می برد تا بتوانند اورانیوم غنی شده را به 3.5 یا 5 درصد تا 20درصد برسانند، حالا می بینیم که به راحتی از آنچه با تلاش به دست آورده بودیم عقب نشینی کرده ایم، در عین حال که رهبر معظم انقلاب نیز هشدار هایی مبنی بر بدبینی نسبت به آمریکایی ها داده بودند.

این پدر شهید تصریح کرد: شما از نوجوان 12ساله شهید فهمیده چه توقعی دارید؟ این کودک باید درسش را بخواند، بازی کند، کودکی کند اما کودک 12ساله به دستور رهبرش از مملکت دفاع می کند این است بصیرت! این است ولایت مداری!

وی تاکید کرد: بصیرت مهمترین چیزی است که ما به آن نیاز داریم، ما می خواهیم مسئولانمان عملکردی انقلابی داشته باشند، امسال شهید احمدی روشن توانستند 14 هزار سانتریفیوژ را وارد ایران کنند و به راه اندازند، بعد آقایان در قلب راکتور هسته ای اراک بتن ریختند و دل ما را آتش زدند.

احمدی روشن بیان کرد: قرار بود بعد از قرار داد لوزان تحریم های ما برداشته شود پس چه شد ؟ چرا واقعیت را به 80 میلیون ایرانی نگفتند؟

وی با اشاره به حقوق نجومی بگیران گفت: در حالی که دست برخی مسئولان نالایق در منجلاب است آنان را ذخیرعه انقلاب معرفی میکنید و این چیزی است که مردم می دهید.

وی در پایان گفت: اگر ترامپ حرف هایی میزند و ما را تهدید می کند باید بگوییم که شما هیچ غلطی نمی توانید بکنید، امسال باقری و باکری و احمدی روشن ها سربازان واقعی دیپلماسی ایران هستند و راه ما نیز چنین خواهد بود.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها