در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان ساوه مطرح شد؛
مسئول حوزه‌های علمیه شهرستان ساوه گفت: تلاش‌های شبانه روزی نیروهای انقلابی و بسیجی باعث پیشرفت چشمگیر علمی و کسب رتبه چهارم در صنعت موشکی شده‌ایم و ایران امروز به برکت خون شهدا یکی ازقدرت های برتر جهان است.
کد خبر: ۸۸۲۰۱۵۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام سید قدرت‌الله سعیدی مسئول حوزه‌های علمیه شهرستان ساوه در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان ساوه با تاکید بر اینکه امنیت و اقتدار امروز کشور حاصل خون شهدای نظام اسلامی است، گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور را مدیون شهدایی هستیم که با پشت کردن به تمام مقام‌های دنیایی و احساس تکلیف و ادای دین به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و برای اسلام و قرآن جان خود را نثار کردند.

وی افزود: آموزش و و پرورش باید برای نوجوانان وجوانان الگو سازی کند برای این منظور با برگزاری مسابقاتی از زندگی‌نامه و وصیت نامه شهدا بین مدارس برای الگوسازی شهدا رقابت شود.

حجت‌الاسلام سعیدی با اشاره تاثیرات فضای مجازی گفت: دشمن در پی جداسازی نوجوانان و جوانان از مسیر قرآن، مذهب، دیانت و مکتب شهداست که باید با بیان وصیت‌نامه و زندگی نامه شهدا این تهدید را به فرصت تبدیل کرد و آنان را با شهدا مأنوس کرد.

مسئول حوزه‌های علمیه شهرستان ساوه بااشاره به پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور گفت: تلاش‌های شبانه روزی نیروهای انقلابی و بسیجی باعث پیشرفت چشمگیر علمی و کسب رتبه چهارم در صنعت موشکی شده‌ایم و ایران امروز به برکت خون شهدا یکی ازقدرت های برتر جهان است.

شهدا در تاریخ ماندگار هستند

محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این یادواره گفت: کسانی که به درجه رفیع شهادت رسیدند که نزد خداوند بنده محبوب و خاص بوده اند. شهدا در تاریخ ماندگار هستند.

وی با اشاره به پیشرفتهای صنعت موشکی کشور گفت: با توانمند شدن کشوردر صنعت موشکی می توان در مقابل تهدیدات دشمن ایستادگی کرد .

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولین باید با تمام وجود با بی‌عدالتی و فساد مبارزه کنند گفت: با حضور و وحدت خود در راهپیمایی 22 بهمن باعث شادی دل شهدا خواهیم شد که این قطعا در جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

اجرای روایتگری، سرود و تقدیر از خانواده شهدای فرهنگی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات