کارشناس مسائل سیاسی:

کاش مسئولان ما از شهدا الگو می‌گرفتند/ حفظ جمهوری اسلامی، بزرگترین معروف است

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: شهدا آمریکا را ذلیل و خوار کردند و کاش مسئولان ما از شهدا الگو می‌گرفتند.
کد خبر: ۸۸۲۰۱۵۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین خسروی در یادواره 3 شهید روستای هدایت‌آباد فریمان به بیان نقش موثر حضرت زینب (س) در ماندگاری حماسه عاشورا در طول تاریخ پرداخت و اظهارکرد: اگر امروز ۲۰میلیون جمعیت از ۶۰کشور جهان در اجتماع بزرگ عزاداران حسینی(ع) در روز اربعین در کربلا حاضر می‌شوند، ثمره رشادت‌ها و ازخودگذشتگی حضرت زینب(س) است.

خسروی ادامه‌داد: هدف اصلی قیام امام حسین(ع)، امربه معروف و نهی ازمنکر بود و امروز مهم‌ترین معروف، حفظ نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان‌کرد: به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا، پیام انقلاب در اقصی نقاط جهان پیچیده‌است و رزمندگان و مدافعان حرم، فرهنگ جهاد و ایستادگی در مقابل دشمن را از ملت شجاع ایران آموخته‌اند.

کارشناس مسایل سیاسی  با بیان این‌که ای کاش مسئولان ما از شهدا الگو می‌گرفتند، تصریح‌کرد: شهدا آمریکا را ذلیل و خوارکردند و ما هم نباید در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا کوتاه‌بیاییم.

خسروی افزود: مسئولان باید مسئله حقوق‌های‌نجومی را تا حذف همه موارد خلاف قانون رسیدگی‌کنند و از نمایندگان می‌خواهیم لایحه امربه معروف در مجلس را پیگیری‌کنند.

خسروی با بیان این‌که امنیت ما به برکت خون شهدا است، گفت: دشمنان نظام از راه ترویج بی‌بندوباری و کم‌رنگ کردن غیرت دینی و با استفاده از فناوری‌های نوین همچون فضای‌مجازی، گوشی‌های همراه و ماهواره به جنگ با ما آمده‌اند، لذا باید با تأسی از فرهنگ و سیره شهدا در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن مقابله‌کنیم.

وی در پایان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در چند ماه آینده از مردم خواست در رأی‌دادن به صلاحیت افراد دقت‌نظر داشته‌باشند.

لازم به ذکر است این یادواره به منظور گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت‌های سه شهید روستای هدایت‌آباد به نام‌های علیرضا رسائی، علی حسین‌زاده و علی‌محمد جوجه‌ای برگزار و با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خانواده این شهیدان تجلیل‌شد.همچنین اجرای سرود دانش آموزی و تئآتر با موضوع مدافعان حرم از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها