مصطفی برزگر
با حضور مسئول ارودیی راهیان نور کشور:
به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر المان دروازه یادمان قلاویزان مهران با حضور مسئول ارودیی راهیان نور کشور،فرمانده سپاه امیر (ع) استان ایلام،امام جمعه مهران،فرماندار و فرمانده سپاه این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۲۰۱۴۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، در حاشیه این مراسم سردار سلیمانی مسئول ارودیی راهیان نور کشور در سخنانی گفت:تا زمانی که راهرو خون شهیدان باشیم دشمن نمیتواند در جامعه نفوذ کند.

وی اظهار کرد: نگه داشتن یاد شهدا نقطقه مقابل جنگ نرم دشمنان است زیرا که خاکریز دشمن الان به سوی جبهه فرهنگی است و به جای گزینه نظامی حمله به ارزشهای اسلامی روی میز دشمنان قرار دارد.

سردار سلیمانی افزود: دشمن تلاش می کند تا با همه ظرفیتها به اندیشه امام خدشه وارد کند اما این تفکر شهادت و بصیرت مردمی در مقابل هجمه دشمنان ایستاده است.

وی تاکید کرد : بیداری اسلامی که اکنون در سراسر جهان شاهد آن هستیم به برکت خون ریخته شده شهدای عزیز ما می باشد.

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز گفت:با ایجاد این المان در مسیر تردد زائران عتبات عالیات هویت بیشتری به یادمان قلاویزان داده می شود و بهتر می شود به کسانی که در این مسیر تردد میکنند یادمان را معرفی کرد.

وی اظهار کرد:شهدا از برجسته ترین و صالح ترین افرادی بودند که در طول انقلاب جانشان را به اسلام هدیه کردند.

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) تاکید کرد: شهدا ولایت پذیری خود را به خوبی نشان دادند و شکوفایی درخت تناور انقلاب اسلامی ثمره خون شهداست.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله ولدبیگی امام جمعه مهران نیز گفت:با نگاه ویژه سپاه به یادمان قلاویزان این یادمان از محرومیت خارج شده و می تواند در کشور به زیبایی خودنمایی کند.

وی افزود: سپاه پاسداران با زمان جلو میرود و در همه عرصه ها ارزشهای انقلاب اسلامی را حافظ است .

امام جمعه مهران ادامه داد: در عرصه جنگ نرم این حرکت یکی از حرکتهای ارزشمند و قابل تحصین است.

مراد ناصری فرماندار مهران نیز گفت: ساماندهی ورودی یادمان قلاویزان از اولویت های کاری ما بوده است و با وجود اینکه اعتباری هم در این زمینه در نظر گرفته شده اما این اعتبارات تخصیص پیدا نکردند.

سرگرد روح الله جاویدان فرمانده سپاه مهران نیز گفت: المان دروازه قلاویزان با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال در عرض 13 متر ، یک دهنه شش متری و در ارتفاع 7 متر ساخته شده است.

وی یادآور شد: یادمان قلاویزان در مسیر عتبات عالیات قرار دارد و در طول سال همواره پذیرای زائران راهیان نور از اقصی نقاط کشور است.


ارسال نظرات