بازگشایی پیست اسکی کوهرنگ

پیست اسکی کوهرنگ با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۲۰۱۳۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در مراسم بازگشایی رسمی این پیست، حجت الاسلام‌و‌المسلمین سید شهاب الدین طباطبایی، امام جمعه شهرستان کوهرنگ، زمان‌پور، فرماندار این شهرستان، فرامرزی، رئیس هیئت اسکی استان و جمعی از مسئولین محلی و ورزشی حضور داشتند.

رئیس هیئت ورزشی اسکی استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه این مراسم، گفت: بارش برف قابل‌ توجه در منطقه کوهرنگ موجب رسیدن ارتفاع برف به استانداردهای موجود پیست‌های اسکی رسیده است و هم‌اکنون این پیست اسکی بازگشایی‌شده است.

صفر فرامرزی اظهار داشت: در حال حاضر ورزشکاران استان و علاقه‌مندان به رشته اسکی می‌توانند از این پیست اسکی استفاده کند.

رئیس هیئت ورزشی اسکی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سال‌های گذشته به خاطر تأخیر در بارش برف مدت‌زمان فعالیت این پیست اسکی کم بوده است و ورزشکاران این استان نتوانستند بر روی برف تمرین خوبی داشته باشند، اظهار داشت: امیدواریم که ورزشکاران استان امسال بتوانند از این ظرفیت خوب به نحو مطلوب استفاده کنند و خود را برای مسابقات کشوری آماده کنند.

فرامرزی یادآور شد: هم‌اکنون استان چهارمحال و بختیاری دارای ۴۰۰ ورزشکار اسکی است که در این رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت ورزشی اسکی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ورزشکاران این رشته ورزشی در حوزه خواهران حدود ۱۲۰ نفر و در حوزه برادران ۲۸۰ نفر هستند.

وی اظهار داشت: بالابر این پیست اسکی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 2 تا 4 عصر و روز های پنجشنبه و جمعه از ساعت 8 تا 4 عصر فعال است و ورزشکاران و علاقه‌مندان می‌توانند از این پیست اسکی استفاده کنند.

گفتنی است: پیست اسکی چلگرد یکی از جاذبه های طبیعی و ورزشی استان چهارمحال و بختیاری در فصل زمستان و اماکن توریستی در فصول دیگر سال است.

این پیست در شهر چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ و در فاصله 88 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری، در دامنه کوه کارکنان با شیب مناسب و طول 800 متر از معروفترین پیست های اسکی رشته کوه زاگرس به شمار می رود که در سال 1354 ساخته شده است.

پیست اسکی کوهرنگ دارای 4 دستگاه بالابر است، 3 دستگاه بالابر این پیست ارتفاع 750 متر را طی می‌کنند و بالابر دیگر که مختص به افراد مبتدی است، 200 متر مسافت دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار