یکی از بازیگران عرصه تلویزیون و سینما با اشاره به اینکه جشنواره فیلم فجر برایش اهمیتی ندارد از این رویداد هنری انتقاد کرد
کد خبر: ۸۸۲۰۰۸۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی ماهانی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما گفت: هیچ وقت جشنواره فیلم فجر را دنبال نمی‌کنم و برایم مهم نیست که چه اتفاقی در این جشنواره رخ می‌دهد و این صحبت را با صدای بلند اعلام می کنم تا همه بشنوند.
 
او ادامه داد: جشنواره فیلم فجر در حقیقت یک مهمانی برای دوستانی است که گاهی دور هم جمع می‌شوند و فکر می‌کنم اگر کسی این موضوع را اعلام نکند به معنای این است که شهامت آن را نداشته است.
 
بازیگر فیلم سینمایی «گشت 2» در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: اینکه بسیاری از افراد درباره عملکرد جشنواره فیلم فجر انتقاد نمی‌کنند و حرف دل خود را بیان نمی‌کنند به معنای این است که شهامت ندارند چرا که همه پشت سر هم صحبت می‌کنند اما اگر جلوی تریبون یا دوربین قرار بگیرند به دلیل ترسی که دارند، مطلب دیگری را می‌گویند.
 
او همچنین اظهار کرد: نوید محمدزاده دوست خوب من به خاطر اتفاق‌هایی که وجود دارد سال اول نتوانست به حقش برسد و سال بعد به حقش رسید، چرا یک جوان آینده‌دار نباید سال اول به حقش برسد؟!
 
بازیگر سریال تلویزیونی «دلنوازان» همچنین یادآور شد: من فکر می‌کنم خیلی از بزرگان سینما جایزه خود را از دست مردم دریافت کرده‌اند و بهتر است برای اینکه سینما پرفروش‌تر باشد و آثار دیده شوند، یک سری نیروهای جدید به این عرصه وارد شوند که البته وارد شدن نیروهای جدید در گرو حمایت بزرگانی همچون هئیت داوران، وزرات ارشاد و افرادی در این رده‌ها است.
 
او اظهار کرد: با کمی دقت متوجه می‌شویم هر فرش قرمزی برای هر فیلم برگزار می‌شود حدود 20 تا 30 بازیگر مشترک دارد که اینها در آن فضا می‌چرخند و از بین همان تعداد بازیگرها بازیگرهای آثار بد انتخاب می شوند.
 
ماهانی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: متاسفانه من و امثال من بلد نیستیم یک سری کارها را انجام بدهیم و عکس های خود را در فضاهای سینمایی مختلف و به کار بردن واژه هایی خاص منتشر کنیم.
 
بازیگر جدیدترین اثر سینمایی سعید سهیلی همچنین تصریح کرد: من سعی می کنم با هنر خودم حتی در 70 سالگی هم شده ، به حقم برسم و حقم را از مردم می گیرم نه از جشنواره.
 
این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما همچنین خاطرنشان کرد: من برای تماشای فیلم های دوستام بلیت می خرم و به سینما می روم چون دوستانم زحمت خود را می کشند اما این اثار را در راستای جشنواره فیلم فجر دنبال نمی کنند.
 
منبع: میزان
ارسال نظرات