پرونده مسابقات ورزشی دهه فجر نیروهای مسلح استان با پایان مسابقات فوتسال و قهرمانی تیم سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بسته شد.
کد خبر: ۸۸۲۰۰۵۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبر گزاری بسیج  از یاسوج سرگرد هجیر بهره مند  مسئول تربیت بدنی نیروی انتظامی و دبیر کمیته اجرایی مسابقات فوتسال نیروهای مسلح استان گفت: مسابقات فوتسال کارکنان نیروهای مسلح به مناسبت دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی و به میزبانی نیروی انتظامی استان برگزار شد.
 وی با بیان اینکه در این رقابت ها 6 تیم از سازمان های مختلف نیروهای مسلح با یکدیگر به رقابت پرداختند اظهار داشت: در این دوره از رقابت ها 2 تیم از سپاه فتح و 4 تیم از نیروی انتظامی شهرستانهای مختلف استان شرکت کردند.
بر اساس این گزارش  مسابقات فوتسال نیروهای مسلح در روز یکشنبه با قهرمانی تیم  سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاتمه یافت و تیم ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان نایب قهرمان شد. همچنین تیم نیروی انتظامی شهرستان لنده نیز به مقام سوم این رقابت ها دست یافت.
گفتنی است تیم مقتدر سپاه فتح  در فینال این بازی ها توانست با 3 گل از سد تیم ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان رد شد که کاپیتانی این تیم را سرگرد پاسدار مهدی حیدری بر عهده داشت .
ارسال نظرات