خبرهای داغ:
معاون اقتصادی استاندار قزوین:

اقدامات کمیته امداد از مهمترین خدمات جمهوری اسلامی است

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: یکی از دستگاه هایی که این افتخار و عزت را برای نظام اسلامی رقم زده، کمیته امداد امام خمینی (ره) است که راه خدمت به مردم را به برجستگی نشان داده است.
کد خبر: ۸۸۲۰۰۴۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، منوچهر حبیبی، معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قزوین در مراسم کلنگ زنی احداث واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد گفت: انقلاب اسلامی این افتخار را دارد که به خدمت به مردم به خصوص اقشار ضعیف جامعه می بالد.

وی ادامه داد: یکی از دستگاه هایی که این افتخار و عزت را برای نظام اسلامی رقم زده، کمیته امداد امام خمینی (ره) است که راه خدمت به مردم را به برجستگی نشان داده و مددکاران این نهاد انقلابی سراسر حضورو اقدامشان خدمت به محرومان است.

معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قزوین اضافه کرد: در سفر ریاست محترم جمهور به استان قزوین، تفاهم نامه ای با دستگاه های مختلف از جمله با کمیته امداد منعقد شد که بر این اساس، یک هزار و 200 واحد مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین با مشارکت شهرداری ها، دهیاری ها، بخشداری ها و فرمانداری ها، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی احداث شود.

وی تصریح کرد: این تفاهم نامه از طریق فرمانداری ها در حال پیگیری است و استاندار قزوین نیز بر اجرایی شدن این عرصه خدمتی تأکید دارند تا شاهد رفع مشکل مسکن نیازمندان باشیم.

حبیبی خاطرنشان کرد: بخش اعظمی از این زمین ها در روستاها و شهرها آماده شده و به مرور در اختیار کمیته امداد قرار خواهد گرفت، امیدواریم با تحقق برنامه ریزی انجام شده خانه های احداثی با ویژگی ساخت ارزان، زمین رایگان، اعطای تسهیلات در اختیار محرومان قرار گیرد به طوری که هیچ مددجویی در استان بدون خانه نماند از این رو با هماهنگی و همدلی که وجود دارد، امیدواریم این خانه ها در اسرع وقت ساخته شده و در مناسبت هایی چون هفته دولت به مددجویان تحویل شود.

فرماندار قزوین نیز در ادامه با تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهارکرد: ایام سال همواره تلاش کارگزاران نظام اسلامی بر خدمت به مردم است و ایام دهه فجر تنها بهانه ای برای طرح خدمات است.

سید علی موسوی موینی توضیح داد: نقاط مختلف استان شاهد عرصه های خدمتی به مردم هستیم و یکی از دستگاه هایی که برای خدمت به مردم عزم خود را جزم کرده، کمیته امداد است.

وی یادآورشد: خدمت به مردم در درگاه الهی از ارزش بالایی برخوردار است و در این میان خدمت به اقشار ضعیف از ارج و قرب بالاتری برخوردار است.

گفتنی است، این زمین 200 متری در شهر کوهین (35 کیلومتری قزوین) از سوی شهرداری این شهر برای احداث 4 واحد مسکونی اهداء شده است.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار