از بسیجیان برتر، پیشکسوتان و چهره های ماندگار بسیج شهرستان دامغان در حوزه المهدی تقدیر شد.
کد خبر: ۸۸۲۰۰۴۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، بمناسب ایام دهه فجر حوزه المهدی دامغان برنامه ای با عنوان تقدیر از بسیجیان برتر، پیشکسوتان وچهره های ماندگار بسیج در دو بخش برگزار کرد.

بخش اول  تقدیر از پیشکسوتان و چهره های ماندگار بسیج بود که با حضوربسیجیان و خانواده معظم شهدا برگزار شد؛ خوش قدم فرمانده ناحیه دامغان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های این افراد برای بسیج و بسیجیان آنها را ذخیره و گنجینه ای برای پیشرفت و حفظ بسیج دانست و گفت: پیشکسوتان بسیجی افتخار آفرینانی هستند که سالها در عرصه رویارویی با دشمن در جبهه جنگ سخت مشغول جانفشانی بوده اند وامروز نیز در جبهه مقابله با دشمن در عرصه جنگ نرم حاضرند با جان ودل به مبارزه بپردازند.

وی پیشکسوتان را نماد عزت واقتدار جامعه اسلامی دانست و ادامه داد: باید در برنامه های مختلف از تجربیات این عزیزان استفاده شود و اینطور است که می توان از ایثار آنان قدردانی کرد.

بخش دوم به تجلیل از بسیجیان برتر پایگاه ولایت حوزه مقاومت بسیج المهدی اختصاص داده شد، سرگرد مدرسی جانشین سپاه شهرستان حفظ و انسجام پایگاه و ایجاد انگیزه بین بسیجیان جهت پیشبرد ماموریت ها را از اهداف مهم بسیج  دانست و گفت: باید در این زمینه ها و پیشرفت انقلاب تلاش فراوان شود در همین خصوص از فرمانده پایگاه ولایت آقای محمد شیرپوری و بسیجیان برتر این پایگاه تقدیر شد.

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات