خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در یادواره شهدای اسفرورین گفت: شهید از رذایل به دور است و خودخواهی در او وجود ندارد، خودپسندی، خودگرایی، حسادت، تکبر، ترس، حرص و بغض در شهید معنایی ندارد.
کد خبر: ۸۸۲۰۰۲۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در تاکستان، هفتمین یادواره شهدای بخش اسفرورین در مصلی نماز جمعه و با حضور جمع کثیری از مردم و سخنرانی سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین  برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور مسئولین  اداری، نظامی و انتظامی شهرستان تاکستان و جمع کثیری از مردم بخش اسفرورین برگزار شد، حجت الاسلام زارعی امام جمعه اسفرورین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی اظهار کرد: پیروزی از آن کسانی است که ایمان به خدا داشته و تقوی و پرهیزکاری داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر به خدا پناه ببریم و راهی را که امام  و شهدا برای ما ترسیم کردند را دنبال کنیم، یقینا پیروزی برای ما قطعی است و حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، خط بطلانی بر خواسته های غیر مشروع دولتمردان آمریکایی میکشد.

سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین نیز در این جمع باشکوه تبیین کرد: انقلاب اسلامی ما با شهدا شناخته می شود و مهمترین موضوعی که در گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باید رعایت شود، حرکت در مسیری است که شهدا برای ما مشخص کردند و این مسیری است که سرانجامش ختم به سعادت و عاقبت به خیری خواهد شد.

وی اذعان کرد: شهادت دو رکن در  دارد، یکی اینکه در راه خدا قدم بر میدارد با و دیگری اینکه آگاهانه این عمل صورت بگیرد و به دستاورد خود آگاه است.

شاهرخی تشریح کرد: شهید از رذایل به دور است و خودخواهی در او وجود ندارد، خودپسندی، خودگرایی، حسادت، تکبر، ترس، حرص و بغض در شهید معنایی ندارد.

وی ابراز کرد: خواسته شهدا از ما این است که واژه مقدس جهاد را فراموش نکنیم و ما نباید بگذاریم که باور ما به جهاد و شهادت، کمرنگ شود و تا زمانی که ما معتقد به جهاد و شهادت هستیم و در مقابل ظلم و استکبار می ایستیم، زورگویان جهانی نمیتوانند این ملت را از صحنه خارج کنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که خداوند از بین تمام ملل عالم به ملت ایران هدیه کرد و اگر ترک جهاد و شهادت در ملت ما رخ دهد، دولت حق که به ملت سپرده شده است، از ملت ما گرفته می شود ولی ملت ما ثابت کرده اند که باور به جهاد و شهادت دارند و این رمز موفقیت و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی است.

سردار شاهرخی ادامه داد : برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید چشممان به درون کشور باشد و با نگاه به بیرون، امکان ندارد ما به جایی برسیم و دشمنی و کینه آمریکا را به کررات میبینیم و ما کاملا حسن نیت خود را در هر زمینه ای ثابت کردیم و انقلاب اسلامی باعث شد که ملت روی پای خود بایستد.

این مقام مسئول بیکاری، بی توجهی به معیشت مردم، عدم توجه به اقتصاد مقاومتی و عدم مبارزه با فساد را علل ناامیدی در مردم دانسته و افزود: این علل از خواسته های دشمنان ماست و انتظار ما از همه مسئولین نظام این است که ضمن التزام عملی به اصول و ارزشهای بنیادین انقلاب اسلامی، به خواسته های به حق ملت در چارچوب انقلاب اسلامی رسیدگی کنند.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها