با همراهی خیران و بهره‌گیری از ظرفیت آنها در حال حاضر پشت نوبت دریافت خدمت در این بخش وجود ندارد.
کد خبر: ۸۸۲۰۰۱۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اهدای کمک هزینه ازدواج در شهرستان ابهر توفیق‌های حاصل در این بخش را حاصل هم‌افزایی و همکاری خیران و بهره‌گیری مناسبت از ظرفیت‌های مردمی در این بخش اعلام کرد و گفت: از آغاز سالجاری تاکنون 133 فقره کمک هزینه ازدواج با اعتبار 3 میلیارد و 335 میلیون ریال در شهرستان ابهر اهدا شده است.

محسن داوودی مدیر کمیته امداد شهرستان ابهرضمن تبریک دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی همزمان با این ایام مبارک در شهرستان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه از جمله برنامه‌های اجرایی در این ایام بهره‌برداری از 14 واحد مسکونی مددجویی است، افزود: ازاین تعداد 11 واحد در شهر خریداری و تعداد 3 واحد مسکونی نیز درروستاها احداث شده و تحویل خانواده‌ها شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر مجموع زیربنای واحدهای به بهره‌برداری رسیده را 865 مترمربع اعلام کرد و گفت: اعتبار هزینه شده برای احداث این واحد ها 3 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

داوودی همچنین از احداث 35 مورد سرویس بهداشتی و حمام برای مددجویان نیز خبر داد و تصریح کرد: 300 میلیون ریال از کل مبلغ هزینه شده برای احداث واحدهای مذکور از محل زکات تأمین شده است.

وی در ادامه به برنامه‌های کمیته امداد ابهر به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) نیز اشاره کرد و گفت: به مناسبت این روز مبارک 30 فقره کمک هزینه ازدواج با ارزش 855 میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت اهدا شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر مجموع کمک هزینه‌های ازدواج اهدایی در شهرستان ابهر را 133 فقره اعلام کرد و افزود: برای اهدای این کمک هزینه‌ها 3 میلیارد و 335 میلیون ریال هزینه شده است.

داوودی با اشاره به اینکه با همراهی خیران و بهره‌گیری از ظرفیت آنها در حال حاضر پشت نوبت دریافت خدمت در این بخش وجود ندارد، گفت: خوشبختانه بامساعدت صورت گرفته در بهمن ماه سالجاری دارای پشت نوبت جهیزیه نبوده و از این پس ارائه خدمات در این بخش به روز انجام خواهد شد.

ارسال نظرات