خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین با بیان اینکه عزت ایران اسلامی مدیون ایثارگری و از جان گذشتگی شهدا است، گفت: راهکار حل مشکلات کشور رویکرد انقلابی و مدیریت جهادی است.
کد خبر: ۸۸۲۰۰۱۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ داود بهرامی، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در مراسمی که شب گذشته، 17 بهمن ماه به مناسبت دهه فجر در مسجد صاحب‌الزمان(عج) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: اقتدار و عزت ایران اسلامی مدیون رشادت و ایثارگری شهدای گرانقدر است.

وی ادامه داد: آنان با فداکاری و از جان گذشتگی از ارزش‌های انقلاب دفاع کردند و توسعه و پیشرفت کنونی کشور مدیون رشادت آنها است.

وی اذعان کرد: شهدا در دفاع مقدس در پاسخ به ندای ولی فقیه تعلل نکردند و همین وظیفه شناسی جوانان ایران اسلامی بود که عزت، استقلال و افتخار را برای کشور و مردم رقم زد.

بهرامی افزود: در ایران قبل از پیروزی انقلاب، یک نظامی ارشد ارتش ایران در برابر مستشاران آمریکایی، فردی ذلیل و ضعیف بود، ولی همین نظامیان آمریکایی‌ پس از پیروزی انقلاب بارها در برابر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی کرنش کردند و ضعف و حقارت آنها آشکار شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در پایان تبیین کرد: راهکار حل مشکلات کنونی و آینده کشور رویکرد انقلابی و مدیریت جهادی و پیگیری مطالبات رهبری از جانب همه مسئولین است.

یادآور می‌شود، این مراسم به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید همت حوزه ولیعصر(عج) در مسجد صاحب‌الزمان(عج) قزوین برگزار شد.

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها