مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه دشتی توکل بر خدا را عامل پیروزی انقلاب خواند و خطاب به مسئولین گفت: رمز موفقیت اتکا به خداوند است نه دست درازی به سمت کد خدا.
کد خبر: ۸۸۲۰۰۰۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی،حجت الاسلام شاد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران در صورتی شکل گرفت که از حیث امکانات مادی و نیروی انسانی دست امام راحل خالی بود.

وی افزود: در روز های اول جرقه انقلاب یعنی سال 42 برخی علما و بزرگان به امام خمینی(ره) می گفتند این انقلاب به نتیجه ای نخواهد رسید، شما تنها هستید و نیروی انسانی و تجهیزات نظامی ندارید.

شاد توکل به خدا را، عامل پیروزی در جنگ هشت ساله خواند و گفت: به واسطه ایمان و اتکا رزمندگان اسلام به خداوند بود که جنگی را که از حیث امکانات با دشمن برابری نداشتیم، بعد هشت سال دفاع مقدس، پیروزی نصیب جبهه حق شود.

وی رمز موفقیت را، اتکا به خداوند برشمرد افزود: پیروزی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و این قبیل وقایع تاریخی درس عبرتی برای ما می باشد، که اگر کار و هدفمان خدایی باشد، خداوند نصرتش را به ما مرحمت می کند و مسئولین باید بدانند که رمز موفقیت اتکا به خداوند است نه دست درازی به سمت کد خدا.

ارسال نظرات