خبرهای داغ:
همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر در شیروان:
امام جمعه شهرستان شیروان در این ایین اظهار داشت: انسان‌هایی انقلابی با قلب‌ها و اراده‌هایی محکم همچون پاره‌های آهن، خستگی ناپذیری و اعتماد و توکل برخدا و از جنگ نهراسیدن از جمله ویژگی‌های مردم انقلابی ایران است
کد خبر: ۸۸۱۹۹۹۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ همزمان با سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی ، جمعی از مسئولین ، پاسداران، دانش آموزان ، فرهنگیان  و مردم با شاخه های گل در مقابل مسجد جامع این شهر تمثال مبارک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را گلباران کردند.

امام جمعه شهرستان شیروان در این ایین اظهار داشت: انسان‌هایی انقلابی با قلب‌ها و اراده‌هایی محکم همچون پاره‌های آهن، خستگی ناپذیری و اعتماد و توکل برخدا و از جنگ نهراسیدن از جمله ویژگی‌های مردم انقلابی ایران است.

حجت الاسلام حسین کوثری  با بیان این که رمز موفقیت ما در ارتباط با خداوند متعال، ولایت‌مداری و اتحاد کلمه و وحدت میان اقوام و گروه‌های مختلف ملت بزرگ ایران است، خاطرنشان‌کرد: همین اتحاد و توکل به خدا موجب‌شده نقشه‌های دشمن نقش‌‌برآب شود.

گفتنی است پخش قرآن و ندای تکبیر از مساجد، غبارروبی گلزار شهدا در مناطق شهری و روستایی، اجرای صبحگاه مشترک و نواختن زنگ انقلاب و بیان خاطرات در مدارس، دیدار مسوولان با امام‌جمعه، جشن و سخنرانی، اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و ورزشی از برنامه‌های نخستین روز دهه فجر در شهرستان شیروان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها