معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:

مردم ایران همواره برای نظام، همراهی مستمر و پایدار بوده و همکاری شایسته ای داشته اند

مردم ایران با وجود فراز و نشیب ها و مشقت های فراوان، همواره برای نظام، همراهی مستمر و پایدار بوده و در دوران انقلاب و سازندگی پس از آن، همکاری شایسته ای داشته اند.
کد خبر: ۸۸۱۹۹۸۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
به گزارش معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: امسال توانستیم تقریباً به خودکفایی تولید گندم در کشور برسیم؛ این در حالی است که در سال های گذشته، شرایطی اتفاق افتاد و مدیریتی در بعضی حوزه ها اعمال شد که ما وادار شدیم 6 میلیون تن گندم وارد کشور کنیم.

سید بیوک موسوی در مراسم آغاز فعالیت مجدد کارخانه آرد شهرستان سلطانیه، با بیان اینکه بحث خودکفایی تولید گندم، متاسفانه بازتاب چندانی در کشور نداشت، ابراز کرد: در این دولت با تلاش هایی که صورت گرفت، در زمینه تولید گندم، کشور به خودکفایی رسید، اما پس از آن و با مدیریت های اعمال شده، تنزل شدیدی در این زمینه صورت گرفت و حتی کار به واردات این محصول استراتژیک کشید. این در حالی است که با اقدامات دولت یازدهم، باز هم کشور به خودکفایی تولید گندم رسیده است.

وی با اشاره به موفقیت های چشمگیر دولت در عرصه تولید و تامین گندم در سالجاری، خاطر نشان کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی، اقدامات ارزشمندی در سطح استان صورت گرفته است و بی شک این اقدامات، ادامه دار خواهد بود؛ چرا که با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و جدیتی که دولت در بحث اقتصاد مقاومتی دارد، امید روزافزونی در کشور پدیدار شده است.

موسوی یادآور شد: مردم ایران با وجود فراز و نشیب ها و مشقت های فراوان، همواره برای نظام، همراهی مستمر و پایدار بوده و در دوران انقلاب و سازندگی پس از آن، همکاری شایسته ای داشته اند از این رو امید داریم تا مسئولین نیز در راستای رسیدن مردم به هر آنچه که شایسته آن هستند، تلاش در خوری داشته باشند.

ارسال نظرات