خبرهای داغ:
با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه :

بهره‌برداری از 5 طرح عمرانی در شهرستان شیروان

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر بهره‌برداری از پنج طرح عمرانی در شیروان با حضور سرهنگ چمن معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین انجام شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۹۷۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر بهره‌برداری از پنج طرح عمرانی در شیروان با حضور سرهنگ چمن معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی  ، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان گفت: این طرح‌ها شامل یادمان شهدای گمنام‌جبل النور ، ساختمان‌های حوزه بسیج دانش‌آموزی و ادارات ، پایگاه‌های مقاومت مسجد سیدالشهدا منطقه شهرک آزادگان شیروان است.

علی‌اصغر امیری گفت: برای بهره‌برداری از طرح‌های مذکور بالغ ‌بر 450 میلیون تومان هزینه شده است.

وی در آیین افتتاح یادمان شهدای گمنام تصریح کرد : شهدای گمنان مدفون در کوهستان پار ک شیرکوه شیروان باعث خیرو برکت این مجموعه شده است.

امیری عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین و در عین حال مردمی‌ترین پدیده در میان انقلاب‌های چندین قرن اخیر در دنیا انقلاب اسلامی بوده، چرا که این انقلاب ثمره خون شهدا و موجب حفظ اقتدار و استقلال و عزت همه ایرانیان است.

نماینده مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : ما هر چه  داریم از خون شهداست.

وی با بیان اینکه ما باید قدر شهدا و خانواده شهدا را بدانیم  گفت: اگر در دنیا روی ایران حساب می کنند به خاطر خون شهداست ، و امیدوار هستیم همه ما در عمل  پیرو  ولایت فقیه و شهدا باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار