سالانه 10 درصد از جامعه هدف امداد از بدنه حمایتی و شکوفایی اقتصادی خانواده های نیازمند خارج می شوند.
کد خبر: ۸۸۱۹۹۷۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در دیدار با خانواده های معظم شهدا از خروج سالانه 10 درصد از جامعه هدف امداد از بدنه حمایتی و شکوفایی اقتصادی خانواده های نیازمند خبر داد و گفت: امنیتی که امروز در کشور وجود دارد مدیون قطره قطره خون شهداو بزرگواری پدران و مادران این شهدا است که با فداکاریها و از جان خودگذشتگی خود آنرا رقم زده اند و وجب به وجب این خاک با خون شهدا متبرک شده است.

هدایت صفری افزود: همه ما مدیون خون شهدا بوده و سر سفره این عزیزان ارتزاق میکنیم و امروز هرخدمتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام میشود به برکت خون شهداست.

وی با بیان اینکه شهدا انسانهای انتخاب شده هستند که با جانفشانی خود نهال انقلاب اسلامی ایران را بارور کردند، تصریح کرد: امروز اگر حرفی برای گفتن در مجامع بین المللی و درعرصه های مختلف داریم به برکت همین شهداست.

صفری با تاکید بر اینکه دفاع مقدس امروز نیز با جانبازی و رشادت فرزندان این انقلاب و نظام در بخش های مختلف وجود دارد، افزود: این افراد امروز نیز با اخلاص و مجاهدت در این راه از آرمانهای انقلاب و دستاوردهای آن در بخش های مختلف دفاع می کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره سردارانی که در حوزه دفاع مقدس جان خود را فدای این آب و خاک کردند، گفت: امروز نیز سردارانی در حوزه محرومیت زدایی نیاز است که خانواده های این شهدای عزیز در این بخش نیز با حضور در برنامه های محرومیت زدایی امداد اثر بخش هستند.

وی در ادامه به اهداف کمیته امداد در دهه چهارم خدمت رسانی این نهاد نیز اشاره کرد و افزود: راهبرد این نهاد ایجاد اشتغال برای خانواده ها جهت تحقق توانمندسازی خانواده های نیازمند است.

صفری تصریح کرد: در این راهبرد خروج سالانه 10 درصد از جامعه هدف امداد از بدنه حمایتی و شکوفایی اقتصادی خانواده های نیازمند مورد توجه قرار گرفته است.

ارسال نظرات