به مناسبت دهه فجر 280 خانوار مددجوی زنجانی به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۱۹۹۵۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه امسال 280 نفر از زنان سرپرست خانوار به کربلای معلی اعزام شدند، گفت: قرار است تا پایان سال این آمار به 320 نفر افزایش پیدا کند.

هدایت صفری با اشاره به اینکه طرح «شوق زیارت» با هدف ارتقای نشاط معنوی خانواده‌های تحت پوشش و ارتقای سطح باورهای دینی این خانواده‌ها اجرایی می‌شود، افزود: اجرای این طرح موجب زمینه‌سازی مشارکت بیشتر خیران در طرح‌های کمیته امداد شده است.

وی با اشاه به اینکه از آغاز سال جاری با اجرای طرح شوق زیارت یک هزار و 600 نفر از نفر خانواده‌های تحت پوشش به مشهد مقدس اعزام شده‌اند اظهار داشت: همچنین به مناسبت دهه فجر نیز 280 نفر از خانواده های تحت حمایت به مشهد مقدس همزمان اعزام شددندد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در ادامه گزارشی از تعداد اعزامی‌های استان به کربلای معلی در قالب طرح شوق زیارت ارائه کرد و گفت: امسال 280 نفر از زنان سرپرست خانوار به این سفر معنوی اعزام شدند که قرار است تا پایان سال این آمار به 320 نفر افزایش خواهد یافت.

صفری در پایان با تاکید بر مساعدت بیشتر خیران در طرح «شوق زیارت» افزود: مساعدت بیشتر خیران موجب تاثیرگذار شدن برنامه‌های کمیته امداد می شود.

ارسال نظرات