در ششمین روز از ایام مبارک دهه فجر آموزشگاه ۶ کلاسه برکت شهید نظری روستای خلج ، واقع در شهرستان ماهنشان از توابع استان زنجان افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۱۹۹۲۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، آموزشگاه ۶ کلاسه برکت شهید نظری روستای خلج ، واقع در شهرستان ماهنشان از توابع استان زنجان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان ، فرماندار و امام جمعه شهرستان ماهنشان ، مدیرکل نوسازی مدارس استان و نیز جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی، افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در این مراسم با اشاره به مشخصات فنی این پروژه گفت : این آموزشگاه با ظرفیت ۶ کلاسه و با مشارکت بنیاد برکت در روستای خلج واقع در ۱۵ کیلومتری شهرستان ماهنشان احداث گردید.

مهندس علی عسگری افزود: این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۵ متر مربع و با زیر بنای ۵۳۴ متر مربع و نیز با صرف اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و مشارکت بنیاد برکت احداث شده است.

وی اظهار داشت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام که مدرسه سازی در مناطق محروم را سرلوحه امور خود دارد در این پروژه با صرف اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مشارکت نموده است.

مهندس عسگری همچنین با تاکید بر لزوم برخورداری همه ی دانش آموزان شهری و روستایی از فضاهای آموزشی استاندارد و ایمن افزود: همه اهتمام دولت به این منظور است و البته دانش آموزان نیز به عنوان بهره برداران اصلی مدارس باید اهتمام ویژه در خصوص نگهداری صحیح از آن به عمل آورند.

گفتنی است؛ این آموزشگاه پانزدهمین پروژه ای است که با مشارکت بنیاد برکت در استان زنجان به بهره برداری می رسد.

لازم به ذکر است، در آئین افتتاح این آموزشگاه طبق سنت مرسوم دانش آموزان استان زنجان، "میثاق مدرسه نو " توسط دانش آموزان به اجرا درآمد.

ارسال نظرات