ناصر سیم فروش که از مبارزان دوران دفاع مقدس بوده است، گفت: دوران مبارزات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برای همه یک دانشگاه واقعی بود و خاطرات آن بی‌بدیل و تکرارنشدنی است.
کد خبر: ۸۸۱۹۹۲۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، ناصر سیم فروش، اورولوژیست و فلوشیپ جراحی کلیه که از مبارزان دوران دفاع مقدس بوده است درباره خاطرات خود از دوران مبارزات انقلاب اسلامی گفت.

وی یادآور شد: من در زمان وقوع انقلاب اسلامی، در کشور آمریکا در حال درس خواندن بودم و در سال 59 به محض تمام شدن دوره تخصص، بلافاصله به ایران بازگشتم.

این پزشک متخصص، گفت: این دوران برای همه یک دانشگاه واقعی بود و درس زندگی را از شهدا و امام شهدا امام خمینی (ره) گرفتیم؛ درحال حاضر هم افتخار داریم که از محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی تلمز کنیم.

سیم فروش، عنوان کرد: ما نسل خیلی خوشبختی هستیم که در جریان انقلاب اسلامی رشد کردیم و در جریان جنگ تحمیلی بزرگ شدیم و خداوند توفیق داد که با رزمندگان عزیز در جبهه محشور شویم.

وی ادامه داد: 22 بهمن سرآغاز یک حیات جدید برای کشور ایران بود که پرچمدار قرآن و اهل بیت(ع) در دنیا باشد؛ خداوند محبت کرد که ما در این دنیایی که در ظلمات فرو رفته، پرچمدار معنویت و ارزشهای اسلامی و اخلاقی متناسب با قرآن واهل بیت(ع) باشیم.

این متخصص کلیه درباره نقش بسیج جامعه پزشکی در کمک به مردم در همه دوران‌ها، گفت: بسیج نهادی است که از دل اسلام و جمهوری اسلامی متولد شده است و با رهنمودهای امام عزیزمان همواره به کمک مردم شتافته است؛ بسیج جامعه پزشکی نیز توفیقات بسیار زیادی داشته و در راه خدا، همیشه یاریگر مردم بوده است.

وی با تعریف از خاطرات خود در دوران جنگ، گفت: در دوران دفاع مقدس که همچون دوران مبارزات انقلاب اسلامی، دیگر تکرار شدنی نیست؛ مثلا پیرمردی را در جبهه می‌دیدیم که برای رزمندگان سفره می‌انداخت، در پشت جبهه خانمهای مسن و مادران را می‌دیدیم که با آشپزی و خیاطی پشت جبهه را اداره می‌کردند و امثال اینها.

سیم فروش، با بیان اینکه شُکر خدا را بسیار می‌کنیم که ما در دانشگاه جمهوری اسلامی درس خواندیم، گفت: همه خاطرات دوران مبارزات انقلاب و دفاع مقدس بی‌بدیل است و همه آنها در دل ماست؛ ما از جوانان عزیزی که با سن کم به جبهه آمده بودند و از دین، کشور و شرفمان دفاع کردند، درس گرفتیم.

 

ارسال نظرات