خبرهای داغ:
کوثری امام جمعه شیروان در این آیین گفت: پاک‎ترین مردم با اعتقاد راسخ و با پای گذاشتن در دایره معنویت، ایثار و شهادت نیروهای باطل را شکست داده و با پر کشیدن به سوی افلاک در تاریخ جاودانه شدند.
کد خبر: ۸۸۱۹۹۱۴
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور امام جمعه ،نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ،پاسداران و جمعی از مسئولین این شهرستان در گلزار شهدا نثار شاخه گل و عطرافشانی از مزار پاک شهیدان، با آرمانهای بلند شهدا بیعت کردند.

امام جمعه شیروان در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی الهام گرفته از بینش عمیق توحیدی و نهضت حسینی است گفت: پاکترین مردم با اعتقاد راسخ و با پای گذاشتن در دایره معنویت، ایثار و شهادت نیروهای باطل را شکست داده و با پر کشیدن به سوی افلاک در تاریخ جاودانه شدند.

حجت الاسلام حسین کوثری افزود  : شهدا حیات ظاهری را از خود سلب کردند تا دیگران به حیات ابدی ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه شهدا با از دست دادن حیات ظاهری به حیات ابدی و زندگی جاودانه دست یافتند، جسم آنها خاکی، اما روح آنها آسمانی شد.

حاضرین در این مراسن با ادای احترام در مزار شهدا، با آرمان های والای شهدای گرانقدر، امام شهداء و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید میثاق کرده و با نثار فاتحه و اهدای گل، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و انقلاب را گرامی داشتند.

شیروان در دوران دفاع مقدس 635 شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها